surfspot toppakket: wat denken we ervan?

Pagina: 1
Acties:

• TromboneFreakus
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-08-2023
Via Surtspot te bestellen voor 35 euro, tot uiterlijk 1 november. Wat denken we ervan?? Is het niet zo dat er juist binnenkort van ongeveer al die software nieuwe versies komen?
SURFSPOT.NL Toppakket

Attentie: dit product is momenteel niet op voorraad, bestellingen van dit product zullen in de week van 10 oktober 2005 uitgeleverd gaan worden

Let op:
Dit product kan alleen tot 1 november 2005 besteld worden, daarnaast is dit product uitsluitend in een Nederlandstalige (NL) versie beschikbaar

Productbeschrijving:
Dit speciaal door SURFSPOT.NL gefabriceerde product bevat de volgende onderdelen:
- MS Office 2003 Professional NL
- Corel Paint Shop Pro 9 NL
- McAfee Internet Security Suite 2005 NL

MS Office 2003 Professional NL bevat de volgende applicaties:
- MS Word 2003
- MS Excel 2003
- MS Outlook 2003
- MS Access 2003
- MS PowerPoint 2003
- MS Publisher 2003

Corel Paint Shop Pro 9 NL bevat de volgende onderdelen:
- Fotografie: fotobewerking
- Creatief ontwerp: voor het ontwerpen van kunstwerken
- Afbeelding: voor het ontwerpen van afbeeldingen
- Productiviteit: slimmer werken met gemakkelijke, instelbare hulpmiddelen

McAfee Internet Security bevat de volgende applicaties:
- McAfee VirusScan
- McAfee Personal Firewall Plus
- McAfee SpamKiller
- McAfee Privacy Service
- McAfee Parental Control
- Het product is inclusief een éénjarig abonnement waarmee de software automatisch geupdated kan worden

Verder bevat dit SURFSPOT.NL Toppakket aanbiedingen en speciale acties van de volgende aanbieders, deze aanbiedingen en acties zijn alleen van toepassing voor studenten

Systeemvereisten:
Deze systeemvereisten zijn van toepassing wanneer je alle software uit dit product op dezelfde computer wilt gebruiken, kijk voor de systeemvereisten per softwaretitel bij het individuele product op onze website of op de website van de softwareproducent
- MS Windows 2000 SP-4 / XP
- MS Internet Explorer 6.0 of hoger
- Intel Pentium 300 MHz processor of gelijkwaardig (Intel Pentium 1.0 GHz processor aanbevolen)
- 256 MB RAM geheugen (512 MB RAM geheugen aanbevolen)
- 500 MB beschikbare diskruimte
- Beeldschermadapter met 16-bits kleuren, resolutie 800x600 (32-bits kleuren, resolutie 1024x768 aanbevolen)

Installatiecode:
- MS Office 2003 Professional NL: De voor dit product benodigde product key wordt het product meegeleverd. Met de product key kan de software op één computer geïnstalleerd worden
- Corel Paint Shop Pro 9 NL: Voor dit product is geen serienummer benodigd
- McAfee Internet Security Suite 2005 NL: Voor dit product is geen serienummer benodigd. Het product kan op twee computers geïnstalleerd worden

Leveringstermijn:
Nadat de betaling door SURFSPOT.NL ontvangen is, wordt het product binnen twee werkdagen uitgeleverd

Wijze van levering:
Het product wordt per TPG Post verzonden

Verwijderd

uhm office 2003 professional en nog 2 andere software pakketten voor maar 30 euro.. lijkt me wel een verstandige keus.. enne de nieuwe office duurt nog wel jaar of wat

• Spacecowboy
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-08 19:53

Spacecowboy

XBL: Biggmans

Surfspot heeft voor studenten sowieso wel hele relaxte prijzen. Ik koop daar dan ook graag software, aangezien je deze tegenwoordig ook NA je studie legaal mag blijven gebruiken. Uiterst luxe situatie dus :)

Er is alleen een nadeel (nou jah...), je mag van elk software pakket maar één licentie kopen geloof ik.

HENG HENG

• sebastius
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-08 12:46

sebastius

Laten we lekker link gaan doen

Voor dertig euro zo'n onwijs pakket is natuurlijk een koopje. Je weet wel dat het probleem is dat je ze na je studie niet meer mag gebruiken? Dus eigenlijk 'huur' je de licenties. Maar wederom, voor 30 euro helemaal onder de pannen qua office en anti-virus, ideaal toch?

• DrivinUCrazy
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:55

DrivinUCrazy

Vechte, valle en opstoan

sebastius schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:33:
Voor dertig euro zo'n onwijs pakket is natuurlijk een koopje. Je weet wel dat het probleem is dat je ze na je studie niet meer mag gebruiken? Dus eigenlijk 'huur' je de licenties. Maar wederom, voor 30 euro helemaal onder de pannen qua office en anti-virus, ideaal toch?
Dit is de laatste tijd aan het veranderen, lees de info maar eens bij de software. Ik heb nu Windows XP Pro (upgrade licentie) voor € 17,50. Die mag ik nú officieel alleen tijdens mijn studie gebruiken, echter, microsoft verandert dat 1 januari 2006 naar oneindig. Dit geldt ook voor studentenlicenties die eerder zijn gekocht maar op 1 januari nog geldig zijn.

't Is een kwestie van geduld, rustig wachten op de dag, dat heel Holland Limburgs lult.

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Zelf weet ik dat er ook gratis mogelijkheden zijn (lees:openoffice en avg free) en in mijn ogen veel aantrekkelijker voor studenten! ;) (Ben zelf erg tevreden met afg free :) , enne office 2003 kan je "uitwisselen")
Maar voor de prijs hoef je hem niet te laten liggen vind ik.

[ Voor 83% gewijzigd door willy1986 op 04-10-2005 20:52 ]

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Nu online

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

willy1986 schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 20:37:
Zelf weet ik dat er ook gratis mogelijkheden zijn (lees:openoffice en avg free) en in mijn ogen veel aantrekkelijker voor studenten! ;)
En voor paint shop pro gebruik je gratis The Gimp (is nog uitgebreider ook denk ik).

Ben je voor €0,- klaar :P

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• Jozz
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 21-08 12:47
Ik heb vorig jaar precies hetzelfde pakket aangeschaft (ik dacht ook voor ongeveer die prijs). Niet dat ik niet op andere manieren aan office kon komen, maar gewoon omdat ik een legale versie wilde hebben.

Beproeft alle dingen; behoudt het goede. (1 Thessalonicensen 5: 21)

Pagina: 1