Toon posts:

beste keus, beperkt budget

Pagina: 1
Acties:
  • 25 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Een paar dagen geleden is mijn moederbord overleden (EPoX P4) ik had hier een Celeron 2.0 Ghz bij maarja het moederbord doet het niet meer dus nu ben ik van plan om gelijk moederbord en processor te vervangen. Nou zit ik me af te vragen wat nou de beste combinatie is met een budget van 200/250 euries (is niet zoveel nee ben een arme student ;)). Ik zat zelf te denken aan het volgende:

AMD Athlon 64 3200+ Venice (S939, 2.0GHz, 512KB) € 132,01 &
Gigabyte GA-K8NSC-939, nForce3 (Sound, LAN, SATA, RAID) € 74,89

Is dit wat een goede combinatie, ik had hiervoor dus een intel combo wil nu wel weer eens AMD proberen? ik gebruik de computer voor school (adobe apps/3d studio max etc) en ik speel wel counter-strike.
Bijvoorbaat dank,

sejber

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 15-04 12:06
het geheugen heb je dus al?
t ziet er op zich goed uit, maar je hebt dus al een agp-kaart?
kijk dan eens naar de srock 939Dual-SATA2, M1695
dan hoef je niet te kiezen tussen pci-e en agp

PSN: djmurcielago

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:37
Dit is niets minder dan een 'Wat moet ik nemen?' vraag. Ik kan me je vraag wel voorstellen maar deze is toch niet de bedoeling, althans niet in deze vorm, zie: PMG FAQ

Met de cpu is sowieso niks mis. Qua moederborden is er heel wat te kiezen, neem eentje welke compatible is (dat is degene die je voorstelt) maar ook die feature's heeft die jij nodig hebt. Het zou zonde zijn teveel te betalen voor iets wat je toch niet gebruikt. De lees eens wat Socket 939 mobo reviews, kijk eens op de site's v.d. producenten en maak een prijsvergelijking met behulp v.d. Pricewatch, dan kom je er wel uit :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Dit topic is gesloten.