Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Doe gewoon een herinstall
Maar als je toch net een nieuwe install hebt gedaan kan je beter je systeem nog even opnieuw installeren. Het kost misschien wat tijd, maar is wel gratis (in tegenstelling tot partition magic).
Wat de oorzaak is van die rare driveletter moet je waarschijnlijk zoeken op andere aanwezige hardeschijven. (haal die er eventueel even uit tijdens een install).
[ Voor 74% gewijzigd door job op 04-10-2005 16:02 ]
[ Voor 40% gewijzigd door Daos op 04-10-2005 16:08 . Reden: linkje ]
I use a <insert heavy config>."Dude! Solitaire must load like instantly"
Maar in het register staan alle verwijzingen naar I:\...job schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:01:
Inderdaad partition magic installeren, en dan de drive mapper gebruiken.
Maar als je toch net een nieuwe install hebt gedaan kan je beter je systeem nog even opnieuw installeren. Het kost misschien wat tijd, maar is wel gratis (in tegenstelling tot partition magic).
Wat de oorzaak is van die rare driveletter moet je waarschijnlijk zoeken op andere aanwezige hardeschijven. (haal die er eventueel even uit tijdens een install).
Dan kan ik toch niet zomaar de schijf 'forceren' om C:\ te zijn?
--
Denker schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:01:
Heb je je schijfletter proberen te veranderen via Start -> Programma's -> Bureau-accessoires -> Systeembeheer -> Computerbeheer -> Schijfbeheer?
Yep.DJ_The_SP schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:46:
Ik kan deze stationsletter dus ook niet wijzigen omdat windows dan aangeeft dat het een systeem schijf was.
--
Nou, ik heb dus gedaan wat er stond op microsoft support en heel het systeem liep vast @ startup. :\Daos schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:05:
Moet je in het register wijzigen. Microsoft linkje.
Mja goed, ik deed er inderdaad niet moeilijk over dus heb er maar meteen de windows cd weer ingepleurd.
--
Ik weet het sorry... ik zat op me werk en moest het ff snel doen dus ben het vergeten.elevator schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:15:
Even een kleine titel edit zodat het OS in je topic titel staat, let daar aub ook zelf op
--
Die zit er inderdaad in, maar windows zou een harde schijf onheroepelijk voorrang moeten geven.Fart schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:32:
Toevallig een USB cardreader?
Anyway, ik heb de install weer aangezet op me werk...
Ik zie morgen wel hoe het is geworden.
Bedankt voor allle hulp alvast.
Inventory | Instagram: @sequenzpounder | http://www.zdaemon.org | ZDaemon! Client/Server port for DOOM!
Daarom heeft partition magic ook het drivemapper.DJ_The_SP schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 22:39:
[...]
Maar in het register staan alle verwijzingen naar I:\...
Dan kan ik toch niet zomaar de schijf 'forceren' om C:\ te zijn?
Je verandert de schijf, en drive mapper gaat alle verwijzingen (register,windows bestanden, shortcuts) bij langs om die te veranderen.
HerkenbaarFart schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:32:
Toevallig een USB cardreader?
De link staat hierboven al in het Nederlands
[ Voor 79% gewijzigd door blobber op 05-10-2005 18:49 ]
To See A World In A Grain Of Sand, And A Heaven In A Wild Flower, Hold Infinity In The Palm Of Your Hand, And Eternity In An Hour