Yoyo
Ik heb een maand geleden bij www.gsm.nl telefoon besteld (SEw800i)
nou ik heb netjes papieren id etc.. opgestuurd. Vorige dag krijg ik email
dat ze mijn papieren, id etc.. hadden ontvangen! Oke mooi dacht ik dan heb ik de
telefoon ook vast wel over een weekje!
Paar dagen later kreeg k een email: en er stond over 5 dagen krijgt u de telefoon nou toen was ik blij:) majah voor nix want ik heb em nog niet en nu heb ik ook al tal van emailjtes naar hun gestuurd krijg nix trg van hun nou lekker is dat, wordt er gek van dus heb ik hun een paar keer gebeld, en de ene zegt ja binnen 2 weken heb jem thuis de andere geeft weer een andere datum, dus toen werd ik btje pisstoff
) en vandaag heb ik weer gebeld en nu zeggen ze dat ze nog steeds nix hebben gehoord van de telefoon want is een simlock van kpn en daar moeten ze overeenkomst van hebben en dat hebben ze nog niet tja.. hoelang moet dit duren vroeg ik, zegt ze van ja kan misschien wel een weekje duren maar ook wel een maand oehhh toen werd ik helemaal gek mjah ik kan het ook niet meer annuleren dus wat moet ik nou doen dan?????????? KUT GSM.NL
Ik heb een maand geleden bij www.gsm.nl telefoon besteld (SEw800i)
nou ik heb netjes papieren id etc.. opgestuurd. Vorige dag krijg ik email
dat ze mijn papieren, id etc.. hadden ontvangen! Oke mooi dacht ik dan heb ik de
telefoon ook vast wel over een weekje!
Paar dagen later kreeg k een email: en er stond over 5 dagen krijgt u de telefoon nou toen was ik blij:) majah voor nix want ik heb em nog niet en nu heb ik ook al tal van emailjtes naar hun gestuurd krijg nix trg van hun nou lekker is dat, wordt er gek van dus heb ik hun een paar keer gebeld, en de ene zegt ja binnen 2 weken heb jem thuis de andere geeft weer een andere datum, dus toen werd ik btje pisstoff