Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

KLAGEN OVER WWW.GSM.NL

Pagina: 1
Acties:
  • 45 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Yoyo

Ik heb een maand geleden bij www.gsm.nl telefoon besteld (SEw800i)
nou ik heb netjes papieren id etc.. opgestuurd. Vorige dag krijg ik email
dat ze mijn papieren, id etc.. hadden ontvangen! Oke mooi dacht ik dan heb ik de
telefoon ook vast wel over een weekje!
Paar dagen later kreeg k een email: en er stond over 5 dagen krijgt u de telefoon nou toen was ik blij:) majah voor nix want ik heb em nog niet en nu heb ik ook al tal van emailjtes naar hun gestuurd krijg nix trg van hun nou lekker is dat, wordt er gek van dus heb ik hun een paar keer gebeld, en de ene zegt ja binnen 2 weken heb jem thuis de andere geeft weer een andere datum, dus toen werd ik btje pisstoff :@) en vandaag heb ik weer gebeld en nu zeggen ze dat ze nog steeds nix hebben gehoord van de telefoon want is een simlock van kpn en daar moeten ze overeenkomst van hebben en dat hebben ze nog niet tja.. hoelang moet dit duren vroeg ik, zegt ze van ja kan misschien wel een weekje duren maar ook wel een maand oehhh toen werd ik helemaal gek mjah ik kan het ook niet meer annuleren dus wat moet ik nou doen dan?????????? KUT GSM.NL

Verwijderd

Wachten? :?

Zoals ik zelf kan "lezen" moeten ze iets met een simlock van KPN doen, en ze weten niet hoelang dat gaat duren. Dus even wachten, en over een week netjes opbellen met de vraag wanneer je de gsm krijgt.

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:36 ]

• Gé Brander
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 26-11 17:32

Gé Brander

MS SQL Server

frustratie topic?

Vroeger was alles beter... Geniet dan maar van vandaag, morgen is alles nog slechter!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12:47

Exirion

Gadgetfetisjist

FAQje lezen?

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• leuk_he
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 28-11 09:35

leuk_he

1. Controleer de kabel!

je bent niet de enigste als ik de shop servey lees. En google "gsm.nl" ook eens. :
http://www.google.nl/sear...l&sa=G&q=%22www.gsm.nl%22

geloof ook dat hier vaker topics over waren langsgekomen, maar search geeft een error.

offtopic:
Wellicht is het ook beter effe tot 10 te tellen voordat je een boos klaagtopic opent met allemaal hoofdletters

[ Voor 24% gewijzigd door leuk_he op 04-10-2005 15:44 ]

Need more data. We want your specs. Ik ben ook maar dom. anders: forum, ff reggen, ff topic maken
En als je een oplossing hebt gevonden laat het ook ujb ff in dit topic horen.

Verwijderd

Als je de levertijd bevestigd hebt gekregen dan kun je hen daar formeel gezien aan houden. Gewoon een briefje sturen, hen in gebreke stellen en eventueel betaalde bedrag terugclaimen.

Als ze blijven tegenstribbelen kun je kijken of ze bij een of andere waarborg stichting zijn aangesloten en daar je gram halen of anders je rechtsbijstandverzekering aanspreken... als je dat niet hebt moet je je afvragen of de eventuele kosten van een procedure het waard zijn tegen afwachten?

Sterkte!

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik heb de laatste keer (orange verlenging + nwe telefoon) ook veel langer moeten wachten dan eerste instantie aangegeven werd. Op e-mail word laat en vaag gereageerd en uiteindelijk is het maar gewoon wachten wanneer hij komt (heeft ruim 2 maanden geduurd). Volgens de e-mail was het probleem niet eens de levering van de telefoon, maar de bevestiging van Orange :? Wel wazig aangezien ze dat bij T for Telecom bijv. in 10 minuten regelen.

Ik vond de service iig zwaar tegenvallen voor een winkel die zich trots 'al 6 jaar de grootste noemt'

• Byte_Me
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 12:40
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 15:34:
Yoyo

Ik heb een maand geleden bij www.gsm.nl telefoon besteld (SEw800i)
nou ik heb netjes papieren id etc.. opgestuurd. Vorige dag krijg ik email
dat ze mijn papieren, id etc.. hadden ontvangen! Oke mooi dacht ik dan heb ik de
telefoon ook vast wel over een weekje!
Paar dagen later kreeg k een email: en er stond over 5 dagen krijgt u de telefoon nou toen was ik blij:) majah voor nix want ik heb em nog niet en nu heb ik ook al tal van emailjtes naar hun gestuurd krijg nix trg van hun nou lekker is dat, wordt er gek van dus heb ik hun een paar keer gebeld, en de ene zegt ja binnen 2 weken heb jem thuis de andere geeft weer een andere datum, dus toen werd ik btje pisstoff :@) en vandaag heb ik weer gebeld en nu zeggen ze dat ze nog steeds nix hebben gehoord van de telefoon want is een simlock van kpn en daar moeten ze overeenkomst van hebben en dat hebben ze nog niet tja.. hoelang moet dit duren vroeg ik, zegt ze van ja kan misschien wel een weekje duren maar ook wel een maand oehhh toen werd ik helemaal gek mjah ik kan het ook niet meer annuleren dus wat moet ik nou doen dan?????????? KUT GSM.NL
hoezo kan je niet annuleren??? gewoon doen hoor.

Verwijderd

gewoon bij belcomany online bestellen :)
heb ik gister ook gedaan met me w800i

• willy1986
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
Rustig! Neem een kop thee en rieleks :) Ken je de regel van 10seconden?

Wat je zou kunnen doen :
-opbellen naar gsm.nl en je bestelling annuleren. (wanneer ze om een beredenering vragen, gwn je verhaal rustig voorleggen en hun wijzen op hun slechte afhandeling van jou bestelling)
-belcompany online bestellen, of ff naar een van hun winkels fietsen.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 15-10 08:48
Klaagzang hoort niet thuis op een forum. Dat regel je met de onderneming zelf.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.