Toon posts:

PC start pas na uit en inpluggen ATX connector

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het volgende probleem op een oud systeempje van mij.

het gaat om een AMD 1800+ op een MSI K7T 266 Pro2 logic.

Regelmatig is het systeem volledig dood, als ik dan de ATX voedings connector van het moederboard afhaal en weer vastzet werkt het systeem weer gewoon zoals normaal.

Ik heb al een andere voeding getest, deze had hetzelfde resultaat, ook heb ik de andere onderdelen uit de PC gehaald zoals de soundblaster Audigy en ook heb ik de Asus V8200T2 voor een andere videokaart vervangen dus die kunnen het ook niet zijn (volgens mij).

Verwijderd

Misschien dat dit mobo ook met een lading slechte condensators is uitgerust.
Heb je bol staande condensatoren op je mobo? Als dat het geval is kan je ze verwisselen, maar check even wat andere topics, het is redelijk vaak langsgekomen.

Verwijderd

Topicstarter
Sorry dat ik vergeten was te vermelden dat mijn mobo wel had nagekeken op rare dingen zoals lekkende condensatoren of brandplekken. Het ding is ondertussen bijna 4 jaar oud en had tot nu toe geen problemen gegeven, dus had ik eigenlijk inderdaad iets dergelijks verwacht.

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Wat voor voeding heb je? Merk en aantal watt? Evt. type? Denk dat toch een condensator verrot is, is altijd lastig te zien.

[ Voor 38% gewijzigd door The__Virus op 04-10-2005 16:09 ]

Verwijderd

Topicstarter
Er zit een Highlight MPT 350 P voeding van 350 Watt in, deze is vrij nieuw en is afkomstig uit een bon chick Inwin 350 case.

Ik zal het board nog een keer goed bekijken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 16:27 ]

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 27-05 11:34
Probeer toch eens een andere voeding, highlight heb ik nooit van gehoord, dus zal wel geen A-merk zijn. Dus probeer een zwaardere van een goed merk, bijv. Huntkey, Enermax, Tagan...
Pagina: 1