Toon posts:

laptop lelijke krasjes verbergen??

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
heb nu een mooie Fujitsu siemsn M1425 in mijn bezit, MAAR er zit nu al lelijke krassen op de bovenkant..... zucht. Ben nu een manier aan het bedenken om die lelijke krassen te verbergen. Hebben jullie nog leuke ideeen?

Stickers? of wat? laat het weten.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Overspuiten?
Stickers idd.
Met een kwastje proberen weg te werken?

• mtjoeng
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-02 21:45
polijst pasta
speciale voor het schermpje van je mobiel

• dr.lowtune
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 25-08-2025

dr.lowtune

Deugt niet

je kan bij autospeciaalzaken polijstpasta in tubes kopen voor dit soort werk. Ik heb het zelf ooit op mijn (ex) cabrui geprobeerd en het werkte perfect!

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Gewoon zuinig mee doen? Ik vraag me af hoe je het voor elkaar krijgt om krassen op je laptop te krijgen als je er voorzichtig mee doet.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• jona
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01-01 21:49
Behalve er iets over plakken kan je er volgens mij weinig aan doen. Bij veel notebooks is de bovenkant van gespoten plastic dus het is maar de vraag of je dat met pasta kan oplossen.

Ik snap ook niet waarom de fabrikanten nog steeds hun laptops zo krasgevoelig maken. Als ze iets stevigere materialen gebruiken hoef je er haast geen last van te hebben. Dat is daarom ook een van de zaken waar ik erg goed op let bij aankoop, omdat ik me ook zo erg aan krasjes kan ergeren.

Verwijderd

Topicstarter
hey bedankt, ik ben er zeker we voorzichteg mee geweest hoor. Een laptop tas voor gekocht en nog wat andere dingen. Die krassen zijn erop gekomen toen ik ermee gewoon normaal loopt naar het station en zo. tja...
Pagina: 1