Hey,
wij hebben hier net een nieuwe 50 inch (
) plasma tv gekocht (mijn ouders) en nu leek het ze ook wel leuk om er een media center pc bij te zetten, die ik dan in elkaar mag zetten
. maar ik had ff nog een paar vraagjes.... De bedoeling van deze PC is trouwens dat we ermee kunnen opnemen, dvdtje branden en films en muziek streamen vanaf 1 van de andere pc's in het huis (vooral mijne i.v.m. films).
nu is belangrijk:
-Beeldkwaliteit moet er niet op achteruit gaan (dus goede TV tuner)
-geluid, dus liever niet onboard (maar ik weet niet of er shuttles zijn met 2 pci-sloten)
-draadloos internet (zal dus wel een usb stickie worden (g!) )
-en je moet hem natuurlijk op de tv kunnen aansluiten, maar achterop zit een witte (zon digitale) en zon blauwe (anologe) input dus dat moet geen probleem worden (liever dus de witte gebruiken aangezien dat beter is)
-!!! sorry ook nog vergetem: windows media center compatible afstandsbediening!, waar vind ik die?!!!
Voor de rest hoeft het systeem niet super snel te zijn (prijs een beetje binnen de perken houden).
wat ik dus wil weten is:
-welke shuttle
?
-welke tv kaart
-geluidskaart
ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen en misschien mij iets duidelijk maken
oja misschien leuk een fototje van hoe het er nu uit ziet (staat net een half uurtje)
http://img204.imageshack.us/img204/7241/pic00015vi.jpg
wij hebben hier net een nieuwe 50 inch (
nu is belangrijk:
-Beeldkwaliteit moet er niet op achteruit gaan (dus goede TV tuner)
-geluid, dus liever niet onboard (maar ik weet niet of er shuttles zijn met 2 pci-sloten)
-draadloos internet (zal dus wel een usb stickie worden (g!) )
-en je moet hem natuurlijk op de tv kunnen aansluiten, maar achterop zit een witte (zon digitale) en zon blauwe (anologe) input dus dat moet geen probleem worden (liever dus de witte gebruiken aangezien dat beter is)
edit:
- STIL!
- Card reader (foto's/films van me moeder)
- STIL!
- Card reader (foto's/films van me moeder)
-!!! sorry ook nog vergetem: windows media center compatible afstandsbediening!, waar vind ik die?!!!
Voor de rest hoeft het systeem niet super snel te zijn (prijs een beetje binnen de perken houden).
wat ik dus wil weten is:
-welke shuttle
-welke tv kaart
-geluidskaart
ik hoop dat jullie een beetje kunnen helpen en misschien mij iets duidelijk maken
oja misschien leuk een fototje van hoe het er nu uit ziet (staat net een half uurtje)
http://img204.imageshack.us/img204/7241/pic00015vi.jpg
[ Voor 9% gewijzigd door cuberob op 04-10-2005 15:26 ]