[IE] Vragen om cookies

Pagina: 1
Acties:

• 2_05
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:27
Heb pas eens mijn IE instellingen voor cookies gewijzigd naar "altijd vragen voor het plaatsen van cookies", Nu heb ik voor tweakers.net gezegd dat ie cookies altijd mag accepteren, toen ik de vraag kreeg of ik cookies wou. Alleen sindsdien zie ik geen rode berichtkoppen meer :? (nieuwe berichten zijn gewoon zwart) Wanneer ik tweakers.net toevoeg aan internetopties/privacy/websites verdwijnt ie uit de lijst nadat ik IE opnieuw heb opgestart. Hoe kan ik dit oplossen, de instelling voor t vragen behoudend? En waar vind ik de lijst van gewijgerde en toegestane sites terug? (niet bij internetopties/privacie/websites) Heb via GOT search of google niets relevants kunnen vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door 2_05 op 04-10-2005 15:14 ]

Verwijderd

Voeg tweakers toe aan de trusted zone, en zet deze cookie-instellingen wat lager, zou volgens mij het probleem op moeten lossen

sorry, eerst lezen, dan posten

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 15:17 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Op zich zou het accepteren van alle *.tweakers.net cookies genoeg moeten zijn voor zover ik weet. Gaat het wel weer goed op het moment dat je cookies weer wel accepteert? <-- en welke cookies komen er dan bij? Check anders je datum&tijd.
Eenmalig geweigerde zie je niet terug, permanent geweigerde zou je er wel moeten zien.Eenmalig toegestane zie je als cookie terug in die directory.

Ben je trouwens wel ingelogged op GoT / T.net? <-- dan is er namelijk wat raars aan de hand omdat ook dat in een cookie wordt opgeslagen.

Maar goed, doordat het weer verdwijnt lijkt er meer aan de hand in je eigen browser. Leeg in ieder geval je bestaande (cookies en) cache. En zoals altijd wil je natuurlijk even kijken naar patches, het event log en eventuele malware en juist ook malwareblockers.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• 2_05
Cookie tweakers.net wordt wel nog steeds vernieuwd, elke keer dat ik refresh, en ingelogd op tweakers.net blijf ik ook. Gek genoeg zie ik niet direct effect als ik de privacy instellingen op normaal terugzet. Maar ergens moet toch worden bijgehouden van welke sites ik cookies heb toegestaan, van welke ik ze heb geblokkeerd, en die niet in een van de lijsten staan vragen wat ik ermee wil doen.

[ Voor 6% gewijzigd door 2_05 op 04-10-2005 15:50 ]

• 2_05
Mmm, nog gekker, het rood is uit zichzelf beetje bij beetje teruggekomen, eerst alleen een aantal onderdelen in de linkerbalk, later ook de headlines weer. Het is dus weer opgelost. Kan dit te maken hebben gehad met veranderingen aan de tweakers.net kant?

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:02

crisp

Devver

Pixelated

Intentionally left blank

• 2_05
Goh, en ik maar denken dat het aan mijn cookie instellingen lag ;)
Pagina: 1