[XP] kan niet meer inloggen ctrl-alt-del

Pagina: 1
Acties:
  • 159 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Tybo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08-2025

Tybo

010101011110010101??

Topicstarter
Situatie: windows xp pro in een domein

Ik kan bij mijn inlogscherm geen ctrl-alt-del meer drukken, ik kan dus niet inloggen :( :( *insert bad word here* ctrl-shift-esc werkt ook niet :(

In veilige modus kan ik wel ctrl-alt delete en inloggen

Dit alles is gebeurt na een windows update...

Ik heb al geprobeerd hem uit het domein te pakken, ik kan nog steeds niet op ctrl-alt-del drukken in normale modus, enkel in veilige modus.
Niemand of Got of google weet een antwoord. help :?

[ Voor 25% gewijzigd door Tybo op 04-10-2005 15:11 ]

SvennieG

Verwijderd

Misschien is het een idee om in veilige modus je inlog wijze even te veranderen naar
'snel inloggen' zodat ctrl+alt+delete niet meer nodig is.

Of via veilige modus even de update waarnaar dit gebeurd is weer verwijderen... ;)

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Heb je toevallig een GINA vervanger geinstalleerd? Bv. een tool als PcAnywhere ofzo? :)

• Tybo
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 25-08-2025

Tybo

010101011110010101??

Topicstarter
Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:53:
Misschien is het een idee om in veilige modus je inlog wijze even te veranderen naar
'snel inloggen' zodat ctrl+alt+delete niet meer nodig is.

Of via veilige modus even de update waarnaar dit gebeurd is weer verwijderen... ;)
Als ik een systeemherstel doe werkt hij weer volledig naar behoren. Dit is echter geen oplossing maar een stap terug. Je weet hoe hard windows xp lekt zonder updates :P
Heb je toevallig een GINA vervanger geinstalleerd? Bv. een tool als PcAnywhere ofzo?
Op het eerste zicht niet, maar 't is een laptop van een werknemer dusja. Ik denk dat ik ook eens een mailtje ga sturen naar Acer.

Btw: ander toetsenbord aansluiten werkt ook nie :/

SvennieG