Toon posts:

Inlogmogelijkheden

Pagina: 1
Acties:
  • 41 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben van plan op mijn internetsite de mogelijkheid tot inloggen toe te voegen zodat ik bepaalde gegevens alleen voor een bepaalde ingelogde persoon toegankelijk kan maken.

Alleen het probleem is dat ik niet thuis ben in de techniek die hiervoor nodig is. Kan iemand mij vertellen of er een makkelijke manier is om aan deze techniek te komen.

Met vriendelijke groet,

Niek

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 17:42

TeeDee

CQB 241

• dit is afhankelijk van het platform waar je je site host
• een goed boek / tutorial afhankelijk van bovenstaande
• proberen, pielen, prutsen ©

[ Voor 6% gewijzigd door TeeDee op 04-10-2005 14:02 ]

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Wat voor webserver draai je en op welk OS ? Waar staan de gegevens, staan deze in een database of zijn het gewoon bestanden ?

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:24

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

lijkt me in iedergeval handig aan te geven welke taal je aan het programmeren bent, via een google "login script <taal> tutorial" moet je er toch wel enorm veel kunnen vinden.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 15:31
Mja, zoals je ziet, ontbreekt er heel wat informatie in je startpost.

Ik denk dat je best eerst eens even nagaat met welk platform je die website wilt maken, en dan eens gericht naar materiaal zoekt (tutorials, manuals, etc...) of een goed boek zoekt, waarmee je aan de slag kunt.

Zoals het topic er nu is, kunnen we er hier niet veel mee, en doe 'k hem dus op slot.

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.