Wie kent de personalized Google.com homepage? Ik vind deze vorm van Google vet handig, maar ik zie nergens een mogelijkheid om deze als de standaard google te krijgen. Als ik dus naar http://www.google.com of .nl ga, dan wil ik mijn persoonlijke pagina ervoor krijgen, kan dit?
Je zou misschien via je hostfile deze url kunnen omleiden?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Dus als ik google.com benaderen, dat ie dan naar de personalized pagina ga? Hoe doe ik dat dan?Boss schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:33:
gaat niet middels de host file!Boss schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:33:
In je hosts-bestand een entry opnemen die naar je eigen webserver verwijst.. En dan daar een paginaatje draaien die je vanzelf naar die speciale google-pagina doorstuurt...Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 13:40:
[...]
Dus als ik google.com benaderen, dat ie dan naar de personalized pagina ga? Hoe doe ik dat dan?
T wordt zo trouwens wel een vrij overdreven geintje om die twee lettertjes maar niet te hoeven typen.. Is het instellen van een homepage of bookmark niet wat simpeler? Of gewoon even wachten totdat google dit personalized-gedoe met haar frontpage integreerd?
Ja daar zit wel wat in
Heb namelijk standaard geen webserver geinstalleerd. Snap niet dat Google het niet standaard implementeerd.
Stuur ze een emailtje met dit als suggestieVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 14:42:
Ja daar zit wel wat inHeb namelijk standaard geen webserver geinstalleerd. Snap niet dat Google het niet standaard implementeerd.
Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?
Ik heb 'm gewoon als homepage in m'n browser ingesteld, lekker makkelijk!
+++Divide By Cucumber Error. Please Reinstall Universe And Reboot +++
Ja maar daar heb ik m'n eigen intranet-todo-paginaatje voor met quicklinks enzo. Ik heb echter wel zo'n formuliertje op dit intranet-dingetje staan dat verwijst naar google. Misschien kan ik deze veranderen zodat ie gepost wordt in de 'aangepaste google'.
Dat lijkt me niet zo moeilijk te realiseren... Tevens kan je deze personalized google pagina misschien ook wel als een frame in je eigen pagina opnemen.. Ik weet alleen niet of dat gaat passen.. (heb je veel dingen to-do(en)?)Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 16:57:
Ja maar daar heb ik m'n eigen intranet-todo-paginaatje voor met quicklinks enzo. Ik heb echter wel zo'n formuliertje op dit intranet-dingetje staan dat verwijst naar google. Misschien kan ik deze veranderen zodat ie gepost wordt in de 'aangepaste google'.
Pagina: 1