Toon posts:

IR-Code Samsung DCB-9401R Digitale TV Decoder

Pagina: 1
Acties:
  • 290 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo Ieder,

Ik ben op zoek naar de infrarood code van een Samsung DCB-9401R Digitale TV Decoder. Deze decoder is onlangs door Caiw door het hele westland verspreid voor ontvangst van digitale TV. Ik ben op zoek naar deze 4-cijferige code om in te voeren in mijn universele afstandbediening (Philips SRU 740/10). De codes uit de manual werken niet. Tot nu toe heb ik de volgende codes geprobeert: 1087, 1666, 0880 en automatisch zoeken. De afstandsbediening werkt wel voor de TV, DVD en Receiver.

Heeft iemand deze digitale decoder werkende i.s.m. een universele afstandsbediening? Zo ja, wat is de gebruikte code?

Alvast bedankt _/-\o_ .
Martin.

Verwijderd

Heb dus het zelfde probleem. Zelf heb ik volgende code's gebruikt: 102,107,030en 068. Deze werken dus ook niet.

• lamko
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-10-2024
Dan wordt de afstandbediening niet ondersteund en heb je een upgrade nodig, daarvoor heb ik mijn ab weer naar de fabrikant teruggestuurd en kreeg netjes een geupgrade ab met de nieuwe codes erin.
Ging overigens om een andere apparaat en ab maar lijkt me dat het op dezelfde manier werkt.

Owja en als je ab een leerfunctie heeft kan het altijd werken heb toen eens een keer bij de aldi voor een paar euro zo'n ding opgehaald werkte perfect.
Standaard werd het apparaat niet herkend oude ab ervoor nieuwe in learn mode zetten en gaan.

[ Voor 31% gewijzigd door lamko op 18-07-2006 23:53 ]

And this !! Is to go even further beyond!!!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 13-02 13:26
Er zullen toch wel codes zijn die voor een gedeelte werken?
zit namelijk met zelfde probleem