Demon Co-locatie - 2TB / €75,- per maand!

Pagina: 1
Acties:

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
Het is ongelooflijk :o

Twee TERRABYTE per maand voor 75 euri per maand 8)7 voor 1u servertje...

Op http://www.demon.nl/producten/hosting/colocatie/prijzen.html kunnen jullie meer specs lezen.

Dit is toch spotgoedkoop voor co-located hosting? En dat nog wel in Telecity. Trekt een 1u hoge server het wel om maximaal 2000 GigaByte te up/downloaden?

Nogmaals, te mooi om waar te zijn vind ik.

Wat vinden jullie? >:)

//edit

Wat is er met de titel aan de hand? Ik krijg er geen € teken in. Dan komt er ¤ te staan.

[ Voor 12% gewijzigd door WiNlUx op 04-10-2005 12:17 ]

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

eigenlijk wel inderdaad maar de vraag is wat is de bandbreedte die staat er niet bij krijgt het hele cabinet 100mbit FD en is het van veel plezier met ze allen ? Of krijg je per server een specifieke bandbreedte ik vermoed de eerste optie

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• WiNlUx
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 12-09-2023
De websites van uw bedrijf zijn bedrijfskritische applicaties geworden en genereren steeds meer dataverkeer. U maakt gebruik van database koppelingen of andere interactieve elementen die veel dataverkeer vergen. U zoekt een veilige en stabiele omgeving voor uw apparatuur, waarbij u bovendien een beroep kunt doen op professionele engineers die altijd op locatie zijn.

Herkent u deze situatie? Dan is Demon Co-locatie de ideale oplossing. Met Demon Co-locatie kiest u voor een veilig en hypermodern datacentrum voor uw apparatuur, waarbij u standaard de beschikking krijgt over 100 Mbps bandbreedte, in combinatie met scherp geprijsde dataverkeer pakketten.

• ThunderNet
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:13

ThunderNet

Flits!

Klinkt zeer intressant.. Denk er al poosje om met paar mensen te gaan colocaten... echter zit ik met een 4u server :( Dus daar moet eerst vervanging voor komen :P

Heb je liever vooraf, of achteraf, dat ik zeg dat ik geen flauw idee heb wat ik doe?

• ShadowBumble
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:03

ShadowBumble

Professioneel Prutser

Staat dus nog steeds niet of je deze bandbreedte specifiek voor jouw server hebt of per rack is beide vallen onder deze omschrijving

"Allow me to shatter your delusions of grandeur."

• bartvb
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 27-11 18:10
Ah, nice :) Ben op zoek naar een locatie om een servertje neer te zetten voor een upload server voor m'n users en om alle statische content af te handelen (plaatjes, JS, etc). Toko waar ik nu zit bevalt heel goed maar bandbreedte is vrij duur (en we hebben geen zin in het verplaatsen van een heel rack :D). Een 1U of 2U servertje neerzetten bij Demon klinkt iig ERG aantrekkelijk. Deze prijzen zijn nog lager dan bij (relatief vage) toko's als leaseweb en kdiss.nl. Hmm, ook mogelijkheid tot remote console, handig.

* bartvb gaat maar eens informeren

• bartvb
Heb inmiddels al een tijdje een aantal machines bij Demon hangen en bevalt op zich goed. Heb echter twee problemen. Vervelendste is dat verkeer van buiten naar de machines bij Demon maximaal met iets van 1MB/s. Dat is dus zo'n 10Mbit downstream ipv de 100Mbit waarmee geadverteerd wordt en die ik wel haal in de andere richting (b.v. van Demon naar Redbus). Verder heeft Demon heeft het nog steeds niet voor elkaar om reverse DNS naar ons te delegeren.

Meer mensen met deze problemen? Account manager is ook niet super snel met antwoorden :/

• Dersan
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:20
bartvb schreef op vrijdag 26 mei 2006 @ 11:12:
....

Account manager is ook niet super snel met antwoorden :/
Waarom denk je dat ze zo goedkoop zijn ;).

• bartvb
True :)
Maar dat is niet de ervaring die ik normaalgesproken met Demon heb... Verder is die 10Mbit down gewoon nogal (erg) vreemd. Vraag me vooral af of dat nou aan Demon ligt of dat mijn switch gaar is. Is een beetje lastig testen (is geen managed switch).

• bartvb
Demon is een aantal maanden geleden overgenomen door XS4all, dat zou weinig gevolgen hebben voor de colo klanten zeiden ze toen. Niets lijkt echter minder waar :\ Volgens onze account manager gaan we richting XS4all waar we 2x zoveel gaan betalen voor 17U ipv de 10U die we nu hebben maar dan met 1.5TB ipv 8TB. Erg mooie deal dus :N

Maar eens op zoek naar een andere locatie voor hoog volume verkeer en dan niet bij EUNetworks (backups draaien op dezelfde fysieke locatie als waar je server staan is niet handig :) ). Dat gaat alleen nog niet meevallen ben ik bang. Demon had erg veel traffic voor erg weinig geld.

[ Voor 9% gewijzigd door bartvb op 29-01-2007 11:35 ]

Pagina: 1