Executive Undelete 5 op SAN?

Pagina: 1
Acties:

• Berimbau
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15-06 15:08
Op ons bedrijf willen we aan de gang met dit softwarepakket om als extra service voor onze klanten snel te kunnen reageren op restore-verzoeken.

Als test willen we het in gaan zetten op 3 fileservers die aan een SAN hangen. Hierbij willen we 1 RAID-set gaan bouwen die we aan alle drie de servers willen aanbieden als een schijf.
Kortom, een gedeelde schijf.

Is het mogelijk deze gedeelde schijf te gebruiken als zgn RecoveryBin voor alle drie de servers zonder dat de software in de war raakt omdat gewiste bestanden van meerdere servers in 1 map staan?

Rede dat ik deze vraag hier stel is dat de test wel in een productieomgeving plaats gaat vinden.
Executive Undelete op losse servers met een eigen schijf voor gewiste bestanden is wel bekend bij mij.

• Berimbau
Een schopje.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Tja ik ben bang dat je problemen zult krijgen met dubbele files, als in namen exact het zelfde.... ik ken het product zelf niet. Dus 2x document.txt in de zelfde map zal natuurlijk niet gaan tenzij dat af te vangen is als VOLUME\MapVoorServer1 \MapVoorServer2 en \MapVoor Server3 denk ik oid...

Heb je al eens contact gezocht met de fabrikant/reseller? Die kunnen je vast ook wel adviseren hierover :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Berimbau
we hebben een oplossing gevonden.

Een raidset aangemaakt, deze verdelen in 3 partities en dan de partitie aan de server aanbieden.