Toon posts:

Ervaring

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Moi, ik ben van plan een intel celeron 600 te kopen voor 100,- >:)
Ik heb een geforce 2 mx :)
Heeft iemand anders ook zon systeem en hoe snel is dat ongeveer

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 22-08 22:23

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Celeron is niet bijster snel, je kan beter een duron 600 hebben! :)

Die kan je als je mazzel hebt op 900 MHz zetten. :7

Whatever.

Verwijderd

Een vriend van mij wou ook een celeron 600, en heeft ook een Gforce2, maar dan een goedekope versie, die van 350-400 gulden of zoiets. Zijn systeem werkt zeker goed, het werkt stabiel en haalt toch zeer goede framerates bij spellen. Hij is echt veel sneller en beter dan mijn pc, naar mijn idee zelfs iets te veel sneller :'(

Verwijderd

Topicstarter
1 snap ik maar ik kan geen duron krijgen voor 100,- , alleen de celeron
2 Bedankt, goeie hulp, maar die goedkopere versie van geforce 2 is de geforce 2 mx

Verwijderd

Duron is 200 fl , zo erg om wat meer aan iets degelijk uit te geven ??? koop dan geen PC he !

• koenie
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-08 16:12
Ik heb zelf nog niet zo lang geleden een nieuwe cel2 600 gekocht. Echt super man
nu loop ie op 1008 MHz, 1.8 V Misschien kan ie nog wel wat hoger, maar mijn MB ondersteund alleen 112 MHz bus of 133 MHz. En die laatste lijkt me toch iets te veel van het goede.
Ik heb hiervoor een Coolermaster DP5-6H51 koeler gebruikt van nog geen 30 pieken (bij eynstein).
suc6.

• Lord-M
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 17-07 20:42
Duron is 200 fl , zo erg om wat meer aan iets degelijk uit te geven ??? koop dan geen PC he !
Hmm... dan is die AMD zeker ook twee keer sneller dan die Celeron??? aangezien ie ook twee keer zo duur is >:) ????

• mjax
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-07 20:20
Op dinsdag 16 januari 2001 20:36 schreef killer100 het volgende:
1 snap ik maar ik kan geen duron krijgen voor 100,- , alleen de celeron
2 Bedankt, goeie hulp, maar die goedkopere versie van geforce 2 is de geforce 2 mx
Ik heb toevallig nu een Duron 700 op veiling.com in de aanbieding, die op dit moment op zo'n 100 gulden staat. Inclusief CoolerMaster cooler en ge-unlocked. Draait perfect op 900 MHz (wellicht hoger, heb ik nooit geprobeerd). Dit alles wegens overstap naar TBird.

http://www.veiling.com/cgi-bin/osa/ViewPage.cgi?templateName=item_form.htx&itemNumber=394147

Verwijderd

Topicstarter
Ja oke guys, maar als ik een duron ga kopen moet ik ook weer een nieuw moederbord kopen voor 350,-
Pagina: 1