She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
If I can't fix it, it ain't broken.
komt omdat de nieuwste ook geen tnt2 meer ondersteunenparadoXical schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 08:59:
de nieuwste drivers zeggen ook dat er geen TNT2 kaart wordt gedetecteerd!
de laatste die dat deed was de 71.84 dacht ik.
en tja de enigste manier om te kijken of je agp slot kapot is is door ff een andere agp kaart erin te proppen.
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
Jammer dat ik niet makkelijk kan testen, ik heb op het moment geen vrij AGP kaartje liggen; een in de server, 1 in mijn pc maar die hangt vast ivm een koelingconstructie, 1 van mijn broer en de rest uitgeleend bah..
Ik fiets zo wel ff nijmegen in om bij de PC boer een agp kaartje uit de grabbelbak te halen (orbit)
Overigens: ik heb er een Matrox Mystique 4MB pci ingezet, die werkt perfect! edit2: staat al in mijn startpost zie ik
Ik wil trouwens even opmerken dat de site van Nvidia dan ook niet klopt, omdat ik TNT2 drivers geselecteerd heb op die site, krijg ik dan drivers die mijn keuze niet ondersteunen? Lekker Cru..
[ Voor 23% gewijzigd door paradoXical op 05-10-2005 12:34 ]
She was beautiful. God I loved her. I just didn't know how to show it, that's all. I killed her, Red. I didn't pull the trigger, but I pushed her away. And that's why she died, because of me.
Knoppix heb ik thuis toevallig nog liggen, als ik zo thuis kom ga ik dat meteen proberen!Borizz schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 09:03:
Misschien is de windows 98 installatie brak.. Je kan de pc eens booten met een livecd van ubuntu of knoppix om te kijken of hij dan wel goed herkend wordt.
Win2000 er maar opgezet, deze slikt de driver zonder problemen..
Zal wel met de chipset te maken gehad hebben, alles draait nu in ieder geval perfect. Windows98 heb ik in ieder geval niet aan de praat gekregen en deze zal ik echt never meer installeren.. The horror!!