hallo ik heb een athlon 3000+ en bij opstarten verschijnt er 1700+. moet dan gewoon afsluiten en een kwartier 20 minuten later weer opstarten dan is het wel 3000+. maar als ik de pc een tijd uit heb staan zoals s'nachts en doe hem de volgende ochtend aan dan geeft hij ook weer 1700+ aan.kan iemand mij helpen. please
ik gok 10 minuten
wat moeten we hier nou mee ???
wat moeten we hier nou mee ???
[ Voor 62% gewijzigd door BalusC op 04-10-2005 09:11 ]
Ampera-E, 252x375Wp Pv Systeem, 22kWZappi
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, want ik weet hier zelf ook heel weinig van
. Maar je hoort altijd dat als je Cool n' Quite hebt dat je proseccor trg schakeld en dus langzamer wordt...
Mensen moeten het even melden als k onzin uitkraam, want weet er zelf ook niet zoveel van. Probeer alleen te helpen...
Mensen moeten het even melden als k onzin uitkraam, want weet er zelf ook niet zoveel van. Probeer alleen te helpen...
Apple MacBook Pro 13" 2,53Ghz | 4Gb | GeForce 9400M | 250Gb HDD |
Verwijderd
k las hier eerder een forum over 3000+ die 1700+ word geloof ik, zal ff met de search spelen
Verwijderd
Probeer met behulp van het boekje van je mainboard eens in de BIOS te kijken. Veel BIOSsen ondersteuning automatische detectie, maar ook handmatige instellingen.
Probeer het eens door handmatig de instellingen voor een 3000+ te doen.
Controleer de FSB instellingen ook. Kijk anders ook nog even in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of sowieso de PMG FAQ.
Probeer het eens door handmatig de instellingen voor een 3000+ te doen.
Controleer de FSB instellingen ook. Kijk anders ook nog even in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of sowieso de PMG FAQ.
Dit is ook niet de manier om te reageren. Zie Algemene gedragsregels (Netiquette) #reageren
De gedachte is niet zo raar, maar de CnQ functie staat los van de processordetectie. CnQ werkt ook pas zodra dit door een driver wordt aangestuurd, en voordat je OS is geladen is CnQ dus nog niet actief.WoBaDijk schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 07:44:
Misschien zeg ik nu iets heel stoms, want ik weet hier zelf ook heel weinig van. Maar je hoort altijd dat als je Cool n' Quite hebt dat je proseccor trg schakeld en dus langzamer wordt...
[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 04-10-2005 08:55 ]
Verwijderd
hmm edit knop is weg... maar goed ik kan niet verderzoeken want moet naar school 
[ Voor 48% gewijzigd door BalusC op 04-10-2005 09:12 ]
Verwijderd
Dat had ik met mijn Atlhon XP 3000+ ook. Maar toen was de FSB ingesteld op 133 en dat moest 166 zijn en nu draait hij super.Mister_X schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 07:56:
een nieuwe hype??
AMD 2400 XP naar een 1800 XP hier staan ook tips!
Maar er staat hier nergens over wat voor Amd Athlon het gaat. Is het een XP of een 64 ???
Ik had het door het niet aansluiten van de P4 stekker (Dat kleine vierkante blokje).
Het kan misschien zijn dat wanneer je deze ook hebt (hij is dan aangesloten aangezien je vaak wel 3000+ ziet), dat die bedrading van je voeding af misschien wat slechter is.
Als dat zo is, dan zou je een nieuwe voeding nodig hebben.
Het kan misschien zijn dat wanneer je deze ook hebt (hij is dan aangesloten aangezien je vaak wel 3000+ ziet), dat die bedrading van je voeding af misschien wat slechter is.
Als dat zo is, dan zou je een nieuwe voeding nodig hebben.
We kunnen hier niks mee. De volledige specs ontbreken en je hebt nergens aangegeven wat je allemaal wel niet hebt uitgezocht, uitgevonden, uitgeprobeerd danwel uitgesloten met betrekking tot het probleem. Begin hier: PMG Beleid
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()