Kennistechnoloog
serieus: requesten is op GoT niet echt de bedoeling
Misschien moet ie dan wel even gemoved worden.
[ Voor 18% gewijzigd door SanderTje! op 04-10-2005 00:08 ]
i7 10700, 32GB RAM, RTX 3080
daar mocht ook niet meer gerequest wordenSanderTje! schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:08:
Nee, misschien niet helemaal.. Maar kijk maar is naar het GMail topic, daar zijn ook heel veel requests voldaan...
Misschien moet ie dan wel even gemoved worden.
In mijn ogen heb je helemaal geen reet aan een 30Gig mailbox als je al een Gmail account hebt...cveld schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:59:
Ik zou graag een invite ontvangen voor 30gigs.com! Iemand?
Aub mailen naar carl.intveld at gmail.com
Dank!
En wat let je om 30 GMail accounts aan te makenUrk schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:14:
[...]
In mijn ogen heb je helemaal geen reet aan een 30Gig mailbox als je al een Gmail account hebt...
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
in mijn ogen heb je ook geen reet aan gmail, als je al een hotmail met 250mb hebt...Urk schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:14:
[...]
In mijn ogen heb je helemaal geen reet aan een 30Gig mailbox als je al een Gmail account hebt...
The two basic principles of Windows system administration:
For minor problems, reboot
For major problems, reinstall
Die uitbreiding kwam ergens nadat ik mijn derde GMail account aanmaakte, dus Hotmail boeit gewoon niet meer.Jimbolino schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 00:16:
[...]
in mijn ogen heb je ook geen reet aan gmail, als je al een hotmail met 250mb hebt...
The problem with common sense is that sense never ain't common - From the notebooks of Lazarus Long
GoT voor Behoud der Nederlandschen Taal [GvBdNT
Dit topic is gesloten.
![]()