Toon posts:

Best keuze laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik moet een laptop voor school aanschaffen maar ik kom er echt niet uit wat ik nou moet kopen.

Ik wil er mee gamen en dan lijkt me automatisch dat ik er ook gewoon voor school mee kan werken.
Het hele forum heb ik al bijna afgezocht maar ik heb nog niet echt een antwoord kunnen vinden op mijn vraag.

Heb al bij dell.nl gekeken voor de inspiron 9300 met 1024 mb geheugen en de 256MB NVIDIA GeForce 6800 Go en een Intel Pentium M Processor 740 1.73 GHz, 2 MB L2 cache, 533 MHz FSB

Mijn vraag is dus aan jullie: Wat kan ik het beste aanschaffen ? Hebben jullie nog andere opties ?

Mijn budget is max € 1400

Alvast bedankt !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• webfreakz.nl
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 21-08 15:56

webfreakz.nl

el-nul-zet-é-er

'Het hele forum heb ik al bijna afgezocht"
echt? :|

"You smell that, son? What sir? Napalm, I love the smell of napalm in the mornin!" || Children of Bodom fan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piggen
  • Registratie: December 2002
  • Nu online

Piggen

Lekker bakkie

Gamen zal prima gaan op die 9300, maar wil je ook nog een beetje mobiel zijn? Zo ja, dan zou ik nog even verder kijken, want zo'n 17" notebook meeslepen lijkt me geen pretje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Kom kom, zoek nog eens verder. :) Als je er niet zo snel uitkomt met de search raad ik je aan eerst je zoektermen aan te passen-- er zijn wel genoeg topics hier over te vinden namelijk. Neem eens een kijkje in de bbg die hier boven in het subforum staat gepost b.v, in de all-round bbg staan ook nog genoeg tips die nog van toepassing zijn. :)

Dit topic is gesloten.