Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Vuurvlieg
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 27-11 21:48
Binnenkort wil ik een 1gb media kaart kopen.. nu kan ik kiezen uit een MMC of een SD kaart.

http://www.pcfastfood.nl/...?cPath=40&products_id=576

http://www.pcfastfood.nl/...?cPath=41&products_id=859

Hierbij lijkt het erop dat de MMC veel en veel sneller is dan het SD kaartje en daarom misschien beter om te kopen is. Ik dacht juist dat SD over het algemeen sneller en beter was. Mis ik iets of is de MMC plus? standaard nieuwer/sneller? Wat is het stroomverbruik eigenlijk? Kortom vragen, vragen. hopelijk weten jullie er iets meer van.

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Waar ga je em voor gebruiken? Voor je mp3speler is het handig als je met USB 2.0 werkt dat je snel flashgeheugen hebt.

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-11 22:39

weebl

YARR!

SD is sneller, alleen is MMC dunner en dus beter om te gebruiken in kleine apparaten (telefoons). Dus als je apparaat beide slikt (ze zijn even groot, alleen is MMC dus dunner) moet je sowieso voor SD gaan. SD is trouwens ook een stuk goedkoper en is in grotere capaciteiten te krijgen.

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 28-11 21:39

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

SD is iig (volgens mij) beter beschikbaar, goedkoper, en meer gebruikt dan MMC, dus ik zou voor SD kiezen.

:( IIG wel in dezelfde minuut als WEEBL

[ Voor 17% gewijzigd door Lolhozer op 03-10-2005 22:11 ]

Waarom? Omdat het kan!!

• GlowMouse
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Lolhozer schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 22:10:
SD is iig (volgens mij) beter beschikbaar, goedkoper, en meer gebruikt dan MMC, dus ik zou voor SD kiezen.
MMC kan volgens mij altijd gebruikt worden in de plaats van SD, terwijl andersom niet kan. Ook is de MMC hier goedkoper. Ik kan me de verwarring van de TS dus goed voorstellen: MMC lijkt in dit geval echt aantrekkelijker.

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Verschillen en overeenkomsten tussen SD en MMC zijn al zo vaak langsgekomen in GT, dat had je met een simpele zoekactie makkelijk kunnen vinden.
Bijvoorbeeld:
[rml][ geheugen] SD of MMC[/rml]
multi media card en sd card
MMC en SD uitwisselbaar?

Dit topic gaat dicht.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.