[POLL] Wie wil er zo een kast?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 587 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• DJT
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:37
Hallo mede-tweakers!

Ik kan onderstaande kast 'goedkoop' krijgen mits er voldoende animo voor is.

Afbeeldingslocatie: http://www.ned-cool.nl/images/1030.jpg

Het is een Antec SX1030 EC kast, OEM versie.
Er zitten twee 80x80 ventilatoren en een Enermax 330 watt voeding in :7.

In NL is deze kast alleen bij www.ned-cool.nl te koop, dan zit er een standaard Antec voeding in en kost hij fl 340,-. Met Enermax voeding bij www.oc-shop.nl vandaan zal hij ongeveer fl 370,- gaan kosten. Deze prijzen zijn excl.verzendkosten.

Als er genoeg mensen zijn die deze kast willen kan ik hem voor fl325,- krijgen. Dit is incl. BTW en excl. verzendkosten. Als je hem zelf wilt komen halen, omgeving Leiden/Den Haag. Ben je geïnteresseerd stuur me dan een mailtje >>> dj_tommy_dj@hotmail.com

Greetz

• Pizzaman
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Pizzaman

16:00 Cup-a-soup.

Ziet er goed uit !

Jammer dat ik net een HQ-08 heb gekocht...
(is overgens ook mooi)

Verwijderd

heb net a open gehaald en dan full tower hx o8 ofzo heb er echt schik van ! super tower deze is ook wel lachuh

• FrankGuthrie
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 13-04 00:19

FrankGuthrie

I Wanna Be Kate

Vind mijn HQ-08 mooier.

Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)

Verwijderd

toevallig pizzzzzzzzza man ! :)

Verwijderd

geef mij maar de hx 08 :) a open heeft allemaal leuke kasten :)

Verwijderd

slik , zoveel kost een nieuwe Duron !

Verwijderd

Heb al een addtronics server tower :9

Afbeeldingslocatie: http://www.wco.com/~addtron/gif/7896A.gif

• Harmen
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 16:18

Harmen

⭐⭐⭐⭐⭐⭐

Doen!!! Die kast is stukken beter/mooier als de Aopen HX08! :D

Hmmz, er is ook een zwarte uitvoering van, ik zou eerder voor de zwarte gaan! >:)

Whatever.

Verwijderd

Blijkbaar niemand dus! ;)

Verwijderd

mm nope geef mij maar hx 08 of hq 08 maybe wat better

• jeepey
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:40
Als je 'm ook in het zwart hebt kom ik 'm graag bij je halen!

Echt vette kast :)

Vertalen.nu

• mvds
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23:27

mvds

Totally awesome!

In het zwart ja. Maar gewoon creme ben ik ook wel geinteresseerd in. Laat maar weten als je er genoeg hebt.

• DJT
Helaas is hij niet in het zwart te krijgen. De A-Open kasten vind ik ook mooi, maar die heeft iedereen al ;). Wat betreft de Addtronics kast....ieder zijn smaak :r.

Verwijderd

Leuk, maar wel klein. Ik heb een Bigtower een jaar geleden gekocht voor 130 piek bij computerland en bevalt me uitstekend. Helaas geen plaats voor goede koeling, maar kast staat toch open, dus dat is geen probleem.

Helaas dus ik houd het bij deze.

• Destruction
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 22:58

Destruction

(ex-)Automonteur

[img]"http://www.wco.com/~addtron/gif/7896A.gif[/img]
koel :P , wat kost 'ie zoal ?

vindt die mooier dan de geplande HQ-45

Peugeot 307 1.6 16v '05 | Yamaha XJ900S Diversion '01 & Honda PS150i '07 | | Gravity is a myth, earth sucks.

• 8-Track
  • Laatst online: 03-04 15:54

8-Track

Heb al een SX830... Beste kast die ik ooit gehad heb.

• mvds

mvds

Totally awesome!

Niet in het zwart? Helaas. Maar geen probleem. Laat maar weten als je er genoeg mensen voor gevonden hebt. Ik heb zeker interesse...

• DJT
Hij kost fl 325,- bij voldoende afname :D. Is errug duur, maar daar koop je wel iets bijzonders voor denk ik...

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19-05 22:45
Ik zou wel zo'n highgreen Orchid bigtower willen hebben, of een bigtower versie van die Antec (die is er niet of wel?), òf die addtronics, maar die is nogal prijzig of niet?
Dit is die highgreen trouwens:
Afbeeldingslocatie: http://www.highgreen.nl/scans/adapted/kast_zwart5.jpg

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 22:08
die plaatsing van de coolers is wel cool, zo vlak achter de cpu...

ik heb helaas al een hx08

• joffri
  • Laatst online: 03-04-2024
wow die kast schop behoorlijk kont...blacklightje en een leuk venstertje van plexiglas erin en klaar...

ik ben ook wel geinterreseerd ik hou deze string wel in de gaten
greetz

• DJT
Even voor de duidelijkheid:
4 x 5.25" bays
2 x 3.5" bays
achter het deurtje EN:
4 x 3.5" bays intern

2 koelers en een ATX 2.03 gecertificeerde voeding (geschikt voor P4 enzo).

Dus nogmaals: Hij is duur, maar dat is niet voor nix! B-)

• ReseTTim
  • Laatst online: 20-05 12:22

ReseTTim

Chocolate addicted

Op dinsdag 16 januari 2001 21:22 schreef pier het volgende:
[afbeelding]
koel :P , wat kost 'ie zoal ?

vindt die mooier dan de geplande HQ-45
hij kost bij oc-shop, incl. enermex 330Watt voeding en incl. geluidsisolatie(fl 75,-) = fl 545,- als je dus de f 75,- van geluidsisolatie eraf haalt kost ie toch nog zo'n fl 470,- (snel gerekend).

Mijn profiel - Te koop: Overzicht van spullen..

• Thefirstikke
  • Niet online
zit daar een deurtje voor de externe bays?
ik haat duurtjes :) Verder is ie idd erg mooi!... alleen jammer van dat deurtje als er een deurtje in zit.

• Speedy_J
  • Niet online

Speedy_J

...........

Mmmmmmmmmm, klinkt intressant...
Ik zoek nog een nieuwe kast dus dit zou wel is een mooie gelegenheid kunnen zijn, mmmmmm, ok ik doe mee :)

• ReseT
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/fk320black.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.computer-land.nl/pics/prodinfo/fk320intern.jpg

Deze is van Computerland en ziet er best leuk uit! :P Maar wel 362piek :(

ID7T GTX. WP: PUZ-SWM60VAA+ERST30F-VM2EE (cylinder unit)

• Richard
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:04

Richard

Kuru Kuru Kururin

Op dinsdag 16 januari 2001 21:46 schreef thefirstikke het volgende:
zit daar een deurtje voor de externe bays?
ik haat duurtjes :) Verder is ie idd erg mooi!... alleen jammer van dat deurtje als er een deurtje in zit.
Inderdaad duurtjes zuigen, ik wilde 'm wel, maar deurtje doet de das om!

20*350ZO45°

• 8-Track

8-Track

alleen jammer van dat deurtje als er een deurtje in zit.
De SX1030 (met deurtje) en de SX830 (zonder deurtje):
Afbeeldingslocatie: http://www.antec-inc.com/product/both.jpg

Groter zonder deurtje:
Afbeeldingslocatie: http://www.pc-cooling.de/big/img/bi01_sm.jpg

Smaken te over, en ze hebben allemaal geweldige koeling. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/smokin.gif

• DJT
Bedankt voor alle reacties, helaas gaat het feest niet door ;( .

Greetz!

• mvds

mvds

Totally awesome!

En waarom dan niet?

• demonite
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-05 16:48

demonite

the way is up

omdat er te weinig animo voor is... duh :) heb je de rest niet gelezen ofzo?

maarruh ik heb dat ding al een maandje thuis staan.. in het zwart met de standaard voeding .. is gewoon 300 watt .. waarom wilde je er nou perse een enermax in doen? is maar 30 watt meer? en wat doe je dan met die andere ?

btw.. die paar tientjes die je nou minder hoeft te betalen als je meerdere mensen tegelijk bestelt stelt toch ook niets voor.. Gewoon kopen als je hem wilt. is een perfecte kast als je het mij vraagt.. komt standaard 2x80mm fans... en algeheel maakt ie nog minder lawaai als mijn oude kast zonder 80 mm fans.. (zat klote voeding in..)

Verwijderd

Hey waar heb je die zwarte kast ergens gehaald ..../me wil die ook is echt super vet!!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Te weinig animo? Dit is gisteravond pas gepost.... Wacht nog even dan. En waarom een enermax? Deze is nog stiller dan de antec voeding en heeft twee fans ipv een. Nog betere koeling dus. En die 30W scheelt wel hoor. Standaard heb je 235, nu 300 is ook "maar" 65 watt verschil. Die 30 extra is leuk voor de volgende generatie CPU's. Of wil je dan weer een nieuwe kast kopen?

En het scheelt inderdaad maar een paar tientjes. Maar als je die kast gaat kopen, en apart de enermax koopt, zit je met twee voedingen waarvan je er eentje waarschijnlijk verkoopt. Makkelijker om dan de kast met de enermax er al in te kopen. Niet dan?

* mvds vraagt zich af hoeveel mensen er interesse moeten tonen wil het doorgaan?

• DJT
Ik moet de kasten gaan halen in Duitsland...is in totaal bijna 1000 km heen en terug. Dat is weer 250 gulden aan benzine e.d. De kasten kosten ongeveer fl 300,- per stuk. Om quitte te spelen moet ik er dus 10 meenemen... Helaas moet ik het op redelijk korte termijn weten want vanaf volgende week donderdag ben ik een paar weken bezig met een verbouwing |:( . Zelf kan ik er twee, misschien drie kwijt...dan heb ik dus nog zeven gegadigden nodig. Momenteel zijn er drie mensen die me gemaild hebben.

Verwijderd

Ik zoek eigenlijk de 830, maar deze kan ook. Ik zal even denken wat hij is errug:):) gaaf:):)

Verwijderd

Willen alle mensen die en willen niet alleen posten maar ook mailen, hebben we weer meer kans dat het door gaat:) Geloof me, hiermee kan je uitstekend koelen en alles past er wel in. 330 wat heb je trouwens ook wel voor een hele poos genoeg aan, maar voor vele 120mm fans erbij en van dat soor shit kan het zeker geen kwaad.

Verwijderd

Nou, kom op, ga er voor. Doe ik in ieder geval wel :Y)

• Apothor
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 02-04 14:06
Helaas. Ik heb m net besteld bij Ned-Cool en ik krijg m morgen binnen. Bovendien prefereer ik de Antec boven de Enermax voeding! Die komt er namelijk een tikkeltje beter vanaf in reviews m.b.t amd approved voedingen. En de voeding was nu net heel de reden voor mij om die kast te kopen: uitstekende voeding en er bovenop een supergave kast.

En wat dat deurtje betreft: hoe vaak gebruik je floppy-drives en cd-roms nu werkelijk. Ik brand erg regelmatig, maar ik denk niet dat ik er zware hinder van ga ondervinden. En misschien helpt dat deurtje ook nog wat van de herrrie van zo'n zoemdende cd-rom tegen te houden!

Systeem Specs - ApoNet - DSTV Trinity

• Snijkoek
  • Laatst online: 19-05 17:48

Snijkoek

Metal up your ass

Op woensdag 17 januari 2001 13:30 schreef Chupa Chup het volgende:
En misschien helpt dat deurtje ook nog wat van de herrrie van zo'n zoemdende cd-rom tegen te houden!
Misschien gaat dat deurtje juist lekker mee trillen met je cd-rom speler. nee hoor, ik heb liever geen deurtje

• DJT
Heb vandaag contact gehad met de leverancier...het blijkt dat er standaard geen extra fans in de kast zitten omdat het een OEM versie is. Voor mij persoonlijk is het geen probleem (heb er nog genoeg liggen). In de Enermax voeding zitten sowieso al twee fans in trouwens.

Nog 3 gegadigden?

By the way: Er kan ook een Enermax 431 watt voeding in >:). Dan kost hij helaas wel fl 75,- meer.

• Sander Schrier
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Dat maakt voor mij niet uit hoor, dat die fans er niet in zitten. Ik heb er nog liggen en die maken waarschijnlijk minder herrie dan die standaarddingen! Ik vind het een erg mooi kastje in ieder geval :9~

• mvds

mvds

Totally awesome!

I agree...

• DJT
Twee liefhebbers nog?

Verwijderd

Ik heb net een Antec 1030 BEC gekocht

http://www.ned-cool.nl/images/1030black.jpg

Echt een vette kast. :9~

Verwijderd

zwart is niet mogelijk ??
da's wel erug jammer.....
enne ..pff... ik weet ut niet hoor ...
ik ben wel bijna om , maar nog niet helemaal.. zorry... gimme time ff pleazze.. ja thanx

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 21:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
Ik zou wel zo'n highgreen Orchid bigtower willen hebben, of een bigtower versie van die Antec (die is er niet of wel?), òf die addtronics, maar die is nogal prijzig of niet?
[afbeelding]
Ja, is er wel! Wil hem graag kopen. "Bigtower 3000" bij http://www.pc-cooling.de/index1.html.
En zelfde als "Server 2001" bij http://www.listan.de/index.html.

• DJT
OK...jullie krijgen tot vrijdag de tijd om te besluiten... Vrijdag om 12:00 sluit de inschrijving...

Verwijderd

En wat is er nu van gekomen:?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Vraag ik me ook af. Niets meer van gehoord, dus ik neem maar aan dat het niet doorgaat. Ach ja, dan kan ik meteen voor de SX1030B gaan. Die vind ik toch mooier. :)

Verwijderd

Count me in!

• DJT
Sorry dat ik zo laat pas reageer... Helaas zijn er in totaal 6 mensen die er eentje willen en dat is te weinig. Als je alsnog een Antec kast wilt kun je hem kopen bij http://www.oc-shop.nl

Succes ermee en de groeten!

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmmm... Ik zie ze nog niet staan op hun site. Weet je zeker dat de nederlandse OC-shop die dingen verkoopt?

• 8-Track

8-Track

ik denk dat hij http://www.ned-cool.nl bedoelt

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ik denk het ook ja. Jammer alleen dat je daar geen enermax erbij kan krijgen. Of de kast zonder voeding

• 8-Track

8-Track

De Antec PX303 voeding die bij de SX830 en 1030 zit is een hele goede voeding, lees maar eens wat reviews.

Ik denk niet dat je teleurgesteld zal zijn met deze voeding.

Verwijderd

Hmmm.....
6 mensen hebben positief gereageerd:

1) Obsidian
2) Joffri
3) Speedy
4) Newby
5) Trent
6) Doerak

Nummer 7 (en alles beslissende) zou jij kunnen zijn L@P.
Hoe staat het met je interesse? :)

Greetz,

• SG
  • Laatst online: 20-05 12:09

SG

SG surft naar info hardewaren

addtronics 6890a is wel zonder voeding
dus meten een enermax 430 in proppen
bij oc-shop.nl
Afbeeldingslocatie: http://www.oc-shop.nl/nl/images/cases_6890A-small.gif

X399 Taichi; ThreadRipper 1950X; 32GB; VEGA 56; BenQ 32" 1440P | Gigbyte; Phenom X4 965; 8GB; Samsung 120hz 3D 27" | W2012SER2; i5 quadcore | Mac mini 2014 | ATV 4g | ATV 4K

Verwijderd

pfff... ik allesbeslissend...
tja

als ik ander tweakers hiermee help ..
doe maar dan.. alleen doe me een lol en rij over eindhoven terug : kun je hem bij me op de stoep afleveren..

maarre.. JDT (of zoiets..) heeft 't toch al afgeblazen :? .. jammer dat die koelers er toch niet inzitten .. maarja.. kunt niet alles hebben ..

dus JA voor mij ....

• mvds

mvds

Totally awesome!

Op zondag 21 januari 2001 18:53 schreef 8-Track het volgende:
De Antec PX303 voeding die bij de SX830 en 1030 zit is een hele goede voeding, lees maar eens wat reviews.

Ik denk niet dat je teleurgesteld zal zijn met deze voeding.
Teleurgesteld denk ik niet nee. Maar ik ga vooral voor de tweede fan en het geluidsnivo van de enermax (nog stiller dan de antec).

• enter.nu
  • Laatst online: 28-05-2020

enter.nu

enterToys

COUNT ME IN !!!

Ik zit al een hele tijd te :9~ op de Antec SX 1030EC :9~

ICQ me maar..

~~ meesterprutser ~~

Verwijderd

Dit heb ik DJT vanmorgen om 10.19 uur gemailed. Keep your fingers crossed :)

Hi DJT,
Volgens mij zijn er nu 8 gegadigden.
Wil je je beslissing herzien?
1) Obsidian
2) Joffri
3) Speedy
4) Newby
5) Trent
6) Doerak
7) L@P
8) Enter.nu

Let us know, would you?

Greetz, Ton

• 8-Track

8-Track

Teleurgesteld denk ik niet nee. Maar ik ga vooral voor de tweede fan en het geluidsnivo van de enermax (nog stiller dan de antec).
In een Antec kast zitten al twee 80mm fans achter de CPU, om er nou nog een in je voeding boven de CPU te hebben is misschien wel wat overkill. Wat geluid betreft, Ik heb nu vier Panaflo L1A fans in m'n kast zitten en m'n IBM 75GXP Deskstar is nu echt wat het meeste herrie maakt in mijn kast (en da's niet veel).

Ik denk dat het allemaal gerommel in de marge is.

Verwijderd

Kom op jongens.
Help ff om DJT zijn beslissing te laten herzien. Laat je stem ff horen :)

Greetz,

Verwijderd

Het lijkt me duidelijk dat er genoeg geinteresseerden voor zijn. Die antec is in iedergeval de gaafste kast die ik ken (zeker wete:9~) en zeker geen overkill... Dus meel de geinteresseerden er dan even over of vertel waarom het nog steeds niet doorgaat. Volgens mij kan je nog wel wat meer kasten kwijt. Er komen steeds meer verstandigen bij:). Dat zal nog wel even zo blijven denk ik (8>

Sterkte met de beslissing DJT

• 8-Track

8-Track

Niet dat ik deze zaak op de helling wil zetten, maar hier is misschien wat interessante info.

Antec kasten worden gemaakt door Chieftec, Antec steekt er alleen zijn eigen voeding in, doet er een andere doos omheen en that's it. De Antec SX1030 is dus ook beschikbaar als Chieftec kast, namelijk de Chieftec DX-01WD.

Chieftec wordt in Nederland verkocht door Progress Automatisering.

En hier is hij met 300W voeding fl.311,- inclusief BTW. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/smokin.gif

Misschien iets om over na te denken.Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/boldred.gif

Verwijderd

8-Track begrijp het nou!
Wij willen de Antec kast MET de Enermax voeding. En NIET de Antec kast MET een Antec voeding.
Als ik de Antec kast ZONDER voeding zou kunnen kopen zou ik dat meteen doen. Kan ik er zelf een Enermax in zetten.
Ik hoop dat DJT een goed besluit voor ons (en zichzelf) neemt :)
(ik neem tenminste aan dat, indien er te weinig gegadigden zouden zijn, hij niet alleen voor zichzelf deze combo uit Duitsland zou halen).

Greetz,

• 8-Track

8-Track

8-Track begrijp het nou!
Ik begrijp het wel, maar ik denk dat jullie te veel waarde hechten aan die Enermax voeding. Voor de koeling hoef je het niet te doen, voor het geluid ook niet en 300W lijkt me zat voor de meeste tweakers.

Ik heb die kast, ik weet wel waar ik het over heb.Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/ukliam2.gif

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:18 schreef 8-Track het volgende:
Chieftec wordt in Nederland verkocht door Progress Automatisering.
Tis alleen jammer dat Progress Automatisering er zo SLECHT afkomt in Shop Survey :r

• BenJoep
  • Laatst online: 22:10
Hebbiem niet zonder deurtje....
Ik haat deuren in mijn comp, is alleen maar onhandig en kan alleen maar verrot gaan.

| I've got permission to color outside the lines |

Verwijderd

Op maandag 22 januari 2001 18:38 schreef 8-Track het volgende:

Ik heb die kast, ik weet wel waar ik het over heb.
Hoeveel devices (HD's en fans) kun je op de Antec voeding aanluiten?
Op de Enermax zitten 8 aansluitingen.

Verwijderd

Oke, dit is dus mijn kast... :)
Superkast!

Chieftec Mini-file-server ft-01W
[img]" [url="http://www.chieftec.com/images/ft-01w.jpg"]http://www.chieftec.com/images/ft-01w.jpg[/url] "[/img]

Wel redelijk geprijsd, maar het was het zeker waard...

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18:21
Op maandag 22 januari 2001 18:18 schreef 8-Track het volgende:
En hier is hij met 300W voeding fl.311,- inclusief BTW. [afbeelding]

Misschien iets om over na te denken.[afbeelding]
Ik zal ook even trachten om e.e.a omtrent het Antec gebeuren op te helderen voordat er allerlei Indianenverhalen de wereld in worden geholpen.
Dit is een mailtje die wij hebben ontvangen van Antec zelf na hen op de hoogte gebracht te hebben van de Chieftec, Bonchic, en ga zo maar door merken, Antec gelijkende kasten:
Beste Arie,

In navolging van het antwoord dat Cris je eerder heeft gestuurd, wilde ik hierbij nog even mijn bijdrage aanleveren.

Chieftec is niet de fabrikant van de kasten. Chieftec is een Taiwanese leverancier, welke gelijkende kasten levert.
Een ieder die in het Taiwanese segment zit van kasten etc, zal weten dat er diverse zgn. molding companies bestaan die designs aanleveren, waarna OEM's als Chieftec èn Antec haar kasten laten maken bij "Third Parties".
Antec heeft bijv. gekozen voor een design waarbij extra cooling standaard wordt bijgeleverd, en haar eigen beproefde voedingen.
Tevens heeft Antec optioneel de SX1030 in zwart, allemaal zaken die de anderen niet hebben.

Wij hebben zeker niet de illusie dat je volstrekt uniek bent vwbt het uiterlijk van kasten.
De kasten die dus her en der worden aangeboden onder een andere naam zijn niet de Antec kasten die in de diverse reviews getest zijn. Of zij afwijken van de door Antec gevoerde kast kan alleen maar opgemaakt worden als je beide kasten naast elkaar zet en zo een objectief vergelijk kan maken. Tevens is de kast die bij Progress verkocht wordt 100% zeker niet uitgerust met een AMD Recommended Antec voeding.

De "originele" Antec kast is standaard voorzien van 2 Antec 80mm Fans en de PP303X 300 Watt AMD Recommended Antec voeding. Overigens wordt de kast ook nog eens met een originele casebadge geleverd met hierop de tekst: Antec Outside ;)

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• WieckseW
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 24-04 12:11

WieckseW

...

Verdomd mooi kastje...dat wel

heb alleen zelluf net een Mycom-kassie gekocht...

ok mooi!

Als je het echt niet meer zit zitten neem je toch gewoon een W...

Verwijderd

A3-D.
Gezien de belangstelling hier op GoT voor de Antec Performance Series ATX Case
(SX1030 EC), zou het niet mogelijk zijn een deal met jullie (Ned-Cool) te maken voor wat korting bij afname van 8 of meer kasten :)

Greetz,

• SaURoN
  • Niet online
jammer voor jullie :'(

• 8-Track

8-Track

Tis alleen jammer dat Progress Automatisering er zo SLECHT afkomt in Shop Survey
Da's reden genoeg om hem daar niet te kopen, lijkt me.
Hebbiem niet zonder deurtje....
Ik haat deuren in mijn comp, is alleen maar onhandig en kan alleen maar verrot gaan.
Afbeeldingslocatie: http://www.chieftec.com/images/3-dx01w.jpg
De Antec SX830... zonder deurtje. O nee, wacht, dit is de Chieftec kast, maar die is het zelfde... of toch niet... ;)
Hoeveel devices (HD's en fans) kun je op de Antec voeding aanluiten?
Op de Enermax zitten 8 aansluitingen.
Heb geen zin om m'n kast open te maken om te kijken, maar volgens de specs heeft hij 6 aansluitingen. Hmmmm, 1x CD Rom, 1x CD Brander, 2x Hard Disk, 1x fanbus en 1 over.

De fans die bij de SX830/SX1030 zitten zijn al 'tailed', dus je hebt hoe dan ook maar 1 voedingskabel voor nodig.

Als ik er nou echt acht nodig heb in plaats van zes (wat ik niet verwacht), dan gebruik ik wel twee splitterkabeltjes.
Een ieder die in het Taiwanese segment zit van kasten etc, zal weten dat er diverse zgn. molding companies bestaan die designs aanleveren, waarna OEM's als Chieftec èn Antec haar kasten laten maken bij "Third Parties".
Dus een Antec kast wordt niet gemaakt door Antec en een Chieftec kast wordt niet gemaakt door Chieftec, maar beide worden gemaakt door een 'third party'. Het resultaat is dat er twee kasten worden verkocht die er exact hetzelfde uitzien, tot en met de paarse fan-brackets toe.

Dat wil toch helemaal niks zeggen dan.
Antec heeft bijv. gekozen voor een design waarbij extra cooling standaard wordt bijgeleverd, en haar eigen beproefde voedingen.
Het enige wezenlijke verschil is dus de voeding, maar dat zei ik al, de fans die er al dan niet worden bijgeleverd, maar die heb ik toch vervangen door Panaflo's en een case-badge. En hebben ze het over het kiezen van een 'design'... Whoop-di-fucking-doo. Afbeeldingslocatie: http://cwm.ragesofsanity.com/s/net/rolling_eyes.gif

Overigens niks slechts over de Antec importeurs in Rotterdam, zij hebben mij zeer goed geholpen en ik heb mijn SX830 direct van hun gekocht voor iets meer dan fl.300,- inclusief verzendkosten (dit was nog voordat ned-cool deze kasten verkocht).

Alleen dat politieke geouwehoer hebben we natuurlijk niks aan.

Verwijderd

FF voor die highgreen mensen, ik heb ze een keer gemeeld en heb daarop het volgende documentje gekregen : http://hateway.tripod.com/Decnl.doc

Hier staan alle prijzen in. Kijk voor types even op www.highgreen.nl .

Verwijderd

Op dinsdag 16 januari 2001 21:27 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[afbeelding]
wat een geile kast zeg.....DAMN

Verwijderd

de alienware kasten zijn ook van die highgreen kasten (let wel, vanaf de buitenkant gezien, binnenkant kan ik niets over zeggen). www.alienware.com als je je wilt vergapen aan INTENSE gamestations...

• 8-Track

8-Track

Als ik ooit nog eens een stoere kast wil dan neem ik deze aluminium kast van Cooler Master. Veel mooier dan die iMac fruitkleurtjes.
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/aband/cats/atc-201.jpg

Prachtige vormgeving, USB aansluitingen aan de voorkant, 2x 80mm fans voorin, 1x 80mm fan achter de CPU en een blowhole.
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/aband/cats/front.jpgAfbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/aband/cats/top.jpg
Afbeeldingslocatie: http://people.a2000.nl/aband/cats/draw.jpg
Entire case is constructed of aluminum to conduct and disperse heat like a huge heat sink.
Yeah, baby!

Verwijderd

Hoop geld hoor voor dat beetje metaal :)

Maar ziet er inderdaad relax uit :9

Hebben ze ook opvouwbare? :+

Verwijderd

Er wordt BEHOORLIJK afgeweken van de Topic namelijk, "Wie wil er een Antec kast (zonder de standaard fans) met een Enermax voeding. Ik hoop dat DJT snel met zijn antwoord komt ;)

Greetz,

• mvds

mvds

Totally awesome!

Hmmm.. Ik heb heel wat gemist zie ik. Zelfs mensen van ned-cool hier. :) Welkom...

Kunnen jullie toevallig laten weten wat jullie van het voorstel vinden? En misschien ook melden of het echt niet mogelijk is om een kast te krijgen zonder de voeding? Het gaat op dit moment dus om 8 kasten. Daar moet toch wel wat voor te regelen zijn dacht ik zo?!

• JointFillah
  • Laatst online: 17-05 09:01

JointFillah

Techno Addict

Ja ik ben ook een trotste eigenaar van zo'n Highgreen Bigtower *D
Dat is idd een erg geile :9~ kastje, maar je moet wel met de dremel aan de gang...voor goeie airflow enzo...

Voor iedereen die de Highgreen ook geil vindt:
Koop die Antec SX1030 en spuit ehm zwart, want van buiten mag de Highgreen dan wel strak zijn, van binnen is zo'n ding niet zo strak als de Antec (8>

~* Peace, Love & XTC *~

• A3-D
  • Laatst online: 18:21
Op maandag 22 januari 2001 19:22 schreef Doerak het volgende:
A3-D.
Gezien de belangstelling hier op GoT voor de Antec Performance Series ATX Case
(SX1030 EC), zou het niet mogelijk zijn een deal met jullie (Ned-Cool) te maken voor wat korting bij afname van 8 of meer kasten :)

Greetz,
In principe kan er over dat soort dingen altijd gepraat worden, echter geef je zelf al aan dat het gaat over een kast zonder voeding, en dit is nu net niet mogelijk. Antec levert alle door hen gevoerde modellen in een retail verpakking inclusief de Antec AMD beproefde voeding (en eventueel inclusief de standaard fans).
Mocht er daadwerkelijk interesse zijn in het gezamenlijk inkopen dan stel ik voor dat één persoon de touwtjes in handen neemt en ons benadert via info@ned-cool.nl

We kunnen dan bekijken of we een interessant aanbod kunnen doen als er meerdere kasten tegelijk worden afgenomen.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.36 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V157.3 - CT003 V118 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

• mvds

mvds

Totally awesome!

Heeft er in een keer niemand meer interesse???

Verwijderd

Dat vind ik prima. Ik zou het ook wel willen doen, maar ik ben overdag bezig met een project (arme student :9~). Vraag ze gewoon eerst maar of het kan...:?

• mvds

mvds

Totally awesome!

Ze zeggen zelf dat het kan. Voordeel is nu ook dat je dus nu ook voor de zwarte kan gaan als je dat wilt. (1 voor mij dus al!)

Zou wel heel erg gaaf zijn als je zou mogen kiezen of je de voeding er wel of niet bij wilt. Maar helaas kunnen ze dat niet voor elkaar krijgen.

Nou ja, weten jullie wat. Ik neem het anders wel over.. Laat iedereen even melden of ze het nu nog steeds via duitsland willen doen of gewoon bij ned-cool? Mij maakt het niet veel uit. Scheelt wel een stuk rijden en die voeding verpats ik dan wel weer.

Mail me maar, adres staat in m'n profiel.

Enne... DJT, laat ook even weten wat je er van vind. Ik vind het lullig om het nu in een keer buiten jou om te doen. Ben jij van plan om toch naar duitsland te gaan of wil je ook meedoen met de deal bij ned-cool? Scheelt je wel 1000km.

Verwijderd

Ik heb het volgende mailtje naar ned-cool gestuurt, ik laat het wel weten als er een reactie is:

Op tweakers.net is er een topic begonnen waaruit blijkt dat er veel belangstelling is voor de antec sx1030ec kast, waarvan sommigen hem graag zonder voeding willen. Het gaat hierbij waarschijnlijk om ongeveer 10 stuks, mindstends 8. Kunnen wij hiervoor een aanbieding krijgen en is het mogenlijk om de kast zonder voeding te krijgen...?

• mvds

mvds

Totally awesome!

oh, ik was dus te laat. Maar DJT, laat het toch nog maar even weten wil je?

Enne newby. Ik denk dat er dan ook mensen bij zijn die de zwarte willen, en ik zag ook al iemand die de kast zonder deurtje wil. Dus de SX830. Maar dan gaat het toch nog over iets van 10 kasten volgens mij.

Verwijderd

Ja, dat vraag ik in het volgende mailtje wel, ik neem dan zelf misschien ook wel een andere...:)

Verwijderd

nou maar hopen dat íe nog een keer reageerd ...

• mvds

mvds

Totally awesome!

ie, wie bedoel je met ie? DJT of iemand van ned-cool?

Verwijderd

Oke, de reply:

Zoals reeds eerder gemeld op het forum kan en mag deze kast niet zonder
voeding verkocht worden (bedrijfspolicy van Antec). Overigens hebben we
heden morgen Antec nog bezocht en kan ik u melden dat de SX1030EC niet in
gigantische hoeveelheden op voorraad is, snelheid is dus zeker geboden (op
dit moment hebben we er nog zo'n 20 op voorraad).
De SX830EC is tevens beperkt leverbaar, hiervan zijn er nog 5 stuks direkt
te leveren.
De SX1030BEC is een dermate populaire kast dat wij er nog maar 2 stuks van
hebben (zelfs Antec Europe en Antec USA heeft ze niet meer staan).
Antec verwacht een nieuwe zending uit de USA te krijgen rond eind februari,
echter hebben we het al eerder ervaren dat het inklaren bij de Nederlandse
douane nogal eens voor behoorlijke vertragingen kan zorgen.

Wij kunnen de kasten aanbieden, voor zover op voorraad, met 9% korting. Dit
is inclusief BTW en exclusief verzendkosten.
De hoogte van de verzendkosten hangt af van de hoeveelheid kasten die
verzonden moeten gaan worden (totaalgewicht).
De kasten zullen middels UPS Standard door ons verzonden worden en de prijs
die hiervoor geldt kunnen wij u geven zodra het exacte aantal bij ons bekend
is.
De kasten dienen vooraf te betaald worden en zullen naar diegene gezonden
worden die de gezamenlijke inkoop regelt, dit houdt dus tevens in dat alle
kasten op één factuur komen te staan.

Let u er wel op dat eventuele bestellingen die vanaf het zenden van dit
mailtje bij ons binnenkomen niet zijn meegerekend, dit houdt dus in dat met
name de SX830EC en/of de SX1030BEC tijdelijk uitverkocht kunnen zijn!

Wij hopen u bij deze een passende aanbieding gedaan te hebben en verzoeken
u, bij eventuele vragen en/of aanvullende opmerkingen, kontakt met ons op te
nemen via e-mail.

Met vriendelijke groet,

Arie van Wiggen.

sales@ned-cool.nl

Oke, dan weten jullie nu hoe het zit wat betreft ned-cool. Het komt er dus op neer dat ze de kast van deze topic (de sx1030ec) wel hebben en de anderen beperkt. Wil iedereen die met meer bij ned-cool wil bestellen mij meelen, met het type kast erbij. De prijzen zijn dus -9%, plus de verzendkosten. Ik zal ze zo nog even neerzetten. Dan wachten we nog even wat DJT doet, en als dat niet doorgaat, ga ik het geld in ontvangst nemen en alles bestellen, tenzij iemand anders dat erg graag wil doen. Ik zit overigens in delft en ik heb een kleine kamer, dus ik heb eigenlijk liever dat iemand zich aanbiedt om de kasten bij hem/haar te laten bezorgen.
We zullen zien hoe het afloopt...

Verwijderd

Dus, even over de prijzen. Dit zijn de prijzen zonder verzendkosten! Maar dat zullen max 20 piek zijn denk ik.

De kasten zijn allemaal 522x205x473mm (hxbxd)groot, hebben 4 blowholes en worden geleverd met twee 80mm fans en een 300W uitstekende voeding.

SX830 EC / NLG 305,00-9%=277,50
daar zijn er nog 5 van (max)
Dit is de kast zonder deurtje in beige, met 3 5 1/4" slots aan de voorkant

SX1030 EC / NLG 340,00-9%=309,40
daar zijn er nog 20 van (max)
Deze kast heeft een deurtje, in beige, met 4 5 1/4" slots aan de voorkant

SX1030 BEC / NLG 365,00-9%=332,15
daar zijn er nog 2 van (max)
Deze kast heeft een deurtje, in zwart, met 4 5 1/4" slots aan de voorkant

Zo, hier kan je dus uit kiezen, maar denk aan de aantallen.

Verwijderd

Ohja, met zo'n grote hoeveelheid worden de verzendkosten 10-15 guldentjes, niet zoveel dus. Dit is metelkaar nog goedkoper dan het plan van DJT, hij wil zelf misschien ook wel meedoen. Het probleem is alleen de beperktheid, erg lastig;(

Verwijderd

De belangstellenden posten zeker alleen 's avonds en 's nachts. Dan morgen maar even verder kijken...:)

• Theetjuh
  • Laatst online: 23:45
Jammer ... Jammer ... Jammer

Ik wou dus ook al zo'n kast kopen, maar ik heb het geld nu nog niet ... eerst de wintersport regelen :(

Waarom ... Owwww ... Waarom nou niet een maand of 2 later :(

Maar ik kan het wel begrijpen ... mooie actie btw ;) ... ik zit nu ook al te springen dat ik die kast heb.
Lekker volgooien met noppenfoam en 2 extra Antec fans erin.
Superstille kast ;)

Veel succes allemaal !!! Ik blijf deze topic wel ff volgen, mocht de bestelling verlaten ;)

Verwijderd

Hallo,
Wat een ontwikkelingen :)
Ten eerste vind ik het jammer dat wij niets meer van DJT vernomen hebben. Was errug benieuwd of het aantal mensen wat alsnog deze kast met enermax voeding wilde hebben, hem toch kon doen overwegen voor ons (en hemzelf) naar Duitsland te gaan.
Ten tweede vind ik het enorm (Ned) Cool dat deze firma zich bereidt verklaard heeft om kasten met korting aan ons Tweakers te leveren. Ik kan het natuurlijk niet maken om niet op hun aanbod in te gaan, aangezien ik degene was die het in eerste instantie gevraagd heb. Ik wil daarom bij deze de Antec SX1030 EC "bestellen".
Wat ik mij wel afvroeg of er nog een minimale afname moet zijn. Ik ben dit niet in de reply van Arie tegengekomen.
Ik heb echter nog wel 2 kanttekeningen :)
- Uit de reply van Arie maak ik op dat de kasten naar 1 adres in Nederland verstuurd gaan worden. Ik pleit ervoor om dat ergens centraal in Nederland te houden. Zelf woon ik in de buurt van Franeker en wil mijn kast op het afleveradres komen ophalen. Delft is voor mij te doen, heb familie in de buurt van Leiden wonen. Daarom ben ik ook op het aanbod van DJT ingegaan, aangezien hij in de omgeving Leiden/Den Haag woont. Maar het afleveradres moet bijvoorbeeld niet ergens in het zuiden des lands worden :(
- Ten tweede heb ik de specs van de fans erop nagekeken en zag dat deze glij-lagers hebben en GEEN kogel-lagers. Zou het mogelijk zijn om de fans om te ruilen (met bijbetaling van het verschil) tot kogelgelagerde fans?
Volgens mij moet dit dan type ANTEC-S803 zijn.

Overdag ben ik niet aanwezig, dus zal ik vooral s'avonds deze topic volgen. Ik kan natuurlijk altijd ge-emailed worden op: Doerak@winnaton.demon.nl

Dat was het voorlopig. Mocht mij nog wat te binnen schieten, laat ik het hier wel weten.

Greetz,
Pagina: 1 2 Laatste