[XP] Applicatie menu onder mouse button?

Pagina: 1
Acties:

• brama
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Ik moet voor het eerst serieus met windows gaan werken voor mijn werk (tot nu toe altijd X gebruikt). Daarom wil ik XP aanpassen zoals ik het gewend ben.

Wat ik dus zoek.. een applicatie waarmee je een (zelf te configgen) applicatie menu onder je muiscursor tovert als je klikt op een lege plek op het bureaublad. Liefst ook nog instelbaar welke knop, alhoewel alleen links voor mij genoeg is :)

Ik heb al wat powertoys geinstalleerd (virtuele desktops (wel maar 4!) en focus-follows-mouse), maar deze kan ik nergens vinden.

Als het even kan, ook graag een draaiende-applicaties-list (a la alt-tab maar dan onder elkaar oid) onder de middelste muisknop, maar da's niet zo belangrijk.

I mentioned it once, but I think I got away with it.

• Super_ik
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21-08 15:53

Super_ik

haklust!

voor dat laaste kun je een tooltje van logitech gebruiken. zit ergens bij de drivers van logitech geloof ik, en t heet iets met wheel?

8<------------------------------------------------------------------------------------
Als ik zo door ga haal ik m'n dood niet. | ik hou van goeie muziek

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Je bent eigenlijk op zoek naar extra programma's - ik ga je topic dan ook nog eventjes verplaatsen naar Software Algemeen :)

Windows Operating Systems >> Software Algemeen