Toon posts:

welke videokaart het best in shuttle barebone

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vorige week een shuttle SN95G5v2 barebone gekocht met een 3200 venice AMD proccessor, 2 x 512 geheugen, WD 250 Gig schijf, en een Nec dvd brander.
Ik heb er nu ff een oude agp TNT 2 videokaartje in zitten, om ff rustig enkele reviews enz te lezen over welke videokaart ik het beste kan aanschaffen. Maar.... ik zie door de bomen het bos niet meer.

Ik zoek dus een AGP kaartje
Liefst zo stil mogelijk, de barebone staat midden in de kamer en is nu zo lekker stil.
Max rond de 150 euro
goeie TV out.
Ik wil wel normaal spelletjes kunnen spelen maar het hoeft van mij niet allemaal op de hoogste resolutie hoeven draaien. Enz.

Daarom wat raden jullie mij aan??????

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-07 10:11

frankknopers

Goud is geen geld

In een multimedia barebone zou ik gaan voor een Nvidia 6200 of 6600 kaartje met passief koelblokje. Deze geven voldoende prestaties voor een beetje gamen.

Voor het serieuzere werk zou ik kiezen voor een ATi X800GT. Deze zit qua prijs tussen de 150 en 200 euro en deze kaart presteerd goed.

Ik zou geen 6800 nemen want die neemt wel erg veel ruimte in in een barebone (en verbruikt ook meer stroom dan de X800 serie van ati.

Goud is geen geld

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 11-07 20:09

Colan

sucks @ solderen

je zou ook altijg nog kunnen gaan voor een 9800 van ATI, voor rond de 100 euri is dit een goedkopere oplossing, maar wel mindere prestaties

Simplicity is de bom...

Verwijderd

9800 Pro 256bit is op zich niks mis mee. Zeker voor niet voor de 120 euro wat je er tegenwoordig voor kwijt bent.

• SquareHugo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 07-04-2022

SquareHugo

Eublepharis Macularius

Als je je barebone zo stil mogelijk wilt houden, doe er dan een passief gekoelde videokaart in. Zolang je je PCI-slot leeg houdt, kan er met alle gemak een 6800 128MB van Gigabyte in.

Die kaart is echter wel €100 boven je budget, maar ja, kan je wel leuk GTA: San Andreas spelen, een potje NHL'en, etc.

[ Voor 25% gewijzigd door SquareHugo op 07-10-2005 10:23 ]

XBOX 360 Gamertag