Toon posts:

Hoe kan ik zien wie er zich allemaal heeft aangemeld op MSN

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een vraag, is er een programma of iets dergelijks waarmee ik kan zien wie er zich heeft aangemeld op msn als ik bijvoorbeeld even weg ben. Zodat ik kan zien, als ik weer terug ben, wie er allemaal online is geweest (en nu dus misschien weer weg is).

Bedankt alvast

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Ga maar msn plus installeren krijg je precies wat je wilt

• Niks123Random3
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 07-08 07:48
En als je Plus! geinstalleerd heb, ga je naar:
• Plus!
• Voerkeuren
• Logboeken
• Gebeurtenissen
• Gebeurtenissen opslaan in een logboek.

[ Voor 12% gewijzigd door Niks123Random3 op 03-10-2005 20:31 . Reden: link toegevoegd ]

• 0X55AA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 07-05-2023
Msn Messenger zal je mogen laten voor wat het is denk ik.

Kijk eens naar Trillian of GAIM.

Ik denk dat het bij trillian is dat je de history kan zien van een gebruiker (wanneer online, etc).
Maar heel zeker weet ik het eigenlijk niet.

Proberen zou ik zeggen.

Of kijk eens op mess.be

edit: Mjah zoals hierboven staat of zoals hier onder. Trillian vind ik persoonlijk toffer werken.

[ Voor 16% gewijzigd door 0X55AA op 03-10-2005 20:35 ]

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 22-08 10:29

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Kun je met trillian gewoon zien. Boven contact hangen met de muis en dan staat er: "last seen on"

Verwijderd

Topicstarter
nu we toch bezig zijn.. Is er ook iets waarmee je kan zien of iemand echt offline is of op offline weergeven staat.. Bedankt trouwens voor plus ben er erg mee gehoplen

• FulmeN
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 01:47
Ze zeggen wel dat die dingen erzijn maar volgens mij werkt dat niet

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 20:43

Colan

sucks @ solderen

er is zo'n site waarop je dan een mailadres in kan voeren, en dan kan zien of diegene aangemeld is en onder welke nickname...

maar dan moet die persoon de eerste keer bij datte wel permissie geven ofzo...ik ga even zoeken

-edit-

HEBBES!

-werkte dus niet meer-

maar deze wel: http://msn.blocked.nl/

[ Voor 30% gewijzigd door Colan op 03-10-2005 20:53 ]

Simplicity is de bom...

Verwijderd

Topicstarter
ja ok bedankt daarvoor. Maar ik bedoel eigenlijk iets waarmee ik kan achterhalen of iemand echt offline is of alleen op offline weergeven staat.

• Colan
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-08 20:43

Colan

sucks @ solderen

tja...dan werkt ie niet lekker mee idd...

Simplicity is de bom...

• SeatRider
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15:21

SeatRider

Hips don't lie

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:00:
ja ok bedankt daarvoor. Maar ik bedoel eigenlijk iets waarmee ik kan achterhalen of iemand echt offline is of alleen op offline weergeven staat.
Nee die werken niet meer sinds MSN6. Toen is namelijk de standaardinstelling van kracht geworden dat je alleen mag zien wie er online is van mensen die op jouw contactlist staan/die jou geauthoriseerd hebben. Dat is dus niet het geval bij de online blockcheckers en die werken om die reden niet.

Nederlands is makkelijker als je denkt

• maurice_thalen
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-11-2025
Toen de tijd had je ook dmsn die kon dat wel terwijl msn het neit kon of ik heb het verkeerd....ff checken niet meer dusss..

[ Voor 11% gewijzigd door maurice_thalen op 03-10-2005 22:58 ]

Verwijderd

Topicstarter
ja ik snap jullie maar het gaat mij niet om de block check. Ik weet dat die persoon mij heeft toegevoegd en mij dus niet geblocked heeft. Het gaat mij er om dat ik kan achterhalen of die persoon aangemeld is op msn of echt offline is.

(je kan toch met msn je status op offline weergeven zetten hier heb ik het over)
Pagina: 1