Hallo,
Ik heb vanalles geprobeerd maar de volgende codes (ik ben op zoek naar een goede) werken niet goed in Internet Explorer. De scrollbalk overlapt de laatste regel en in het geval van één regel dus bijna de hele inhoud. Ook komt er een verticale scrollbalk die er niet hoort. Wanneer het aantal regels hoog wordt, voeg ik een height toe zodat er wel een verticale scrollbalk moet komen. Ik ben op zoek naar een goede workaround.
Wie kan me hieraan helpen? Alvast bedankt!
Ik heb vanalles geprobeerd maar de volgende codes (ik ben op zoek naar een goede) werken niet goed in Internet Explorer. De scrollbalk overlapt de laatste regel en in het geval van één regel dus bijna de hele inhoud. Ook komt er een verticale scrollbalk die er niet hoort. Wanneer het aantal regels hoog wordt, voeg ik een height toe zodat er wel een verticale scrollbalk moet komen. Ik ben op zoek naar een goede workaround.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <div style='overflow:auto; width: 200px'>
<table cellpadding='0' cellspacing='0'>
<tr>
<td style='background-color: yellow'>
Hallooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
</td>
</tr>
</table>
</div> |
code:
1
2
3
4
5
| <div style='overflow:auto; width: 200px'>
<div style='background-color: yellow'>
</div>
</div> |
code:
1
2
3
| <div style='overflow:auto; width: 200px; background-color: yellow'>
</div> |
Wie kan me hieraan helpen? Alvast bedankt!
[ Voor 38% gewijzigd door Jeeeroen op 03-10-2005 21:50 . Reden: Vergeten te vermelden dat bij grote inhoud een height voor een verticale scrollbalk wordt toegevoegd. ]