Toon posts:

.exe op bureaublad valt niet te verwijderen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een tijdje geleden een stukje software gedownload met mozilla firefox op mijn bureaublad. Nu heeft mijn moeder de pc uitgedaan terwijl mijn computer nog met het downloaden bezig was. Er bleef echter een .exe bestand op mijn bureaublad staan maar deze wil nu niet meer weg. Ik kan hem niet verwijderen want als ik dit probeer krijg ik de foutmelding: kan ...exe niet verwijderen het programma is door iemand anders in gebruik sluit alle toepassingen af en probeer het opnieuw. Dit heb ik dus gedaan alleen kon ik het progamma nog steeds niet verwijderen. Ook heb ik veilige modus geprobeerd verder heb ik in me regedit de sleutels van het programma weggedaan, hielp ook niet. Ik heb ook nog bij de services gekeken (onder beheer van deze computer) of daar iets draaide maar daar vond ik ook niets. Het is geen virus want mij virus scan herkent het ook niet. Ook heb ik nog op deze site in een ouder gekeken of dit hielp maar dat programma'tje hielp ook niet ik kreeg toen de foutmelding dat dit geen geldige win 32 toepassing is. Ik ben te einde raad wat moet ik doen.....

Groetjes Stefan

• Alex)
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 06-07 14:10
Kijk eens naar dit programmaatje: http://ccollomb.free.fr/unlocker/

Daarmee kan je zien welke processen het bestand open heeft, en kan je deze afsluiten.

We are shaping the future

Verwijderd

ik ken dat probleem..ik heb het opgelost door unlocker 1.7.0 te downloaden.Daarmee kun je hem unlocken.

Verwijderd

M.b.v een "file unlocker" kom je een heel eind..

Verwijderd

Topicstarter
thx hij is eindelijk weg _/-\o_ _/-\o_ . Eindelijk geen ergenis meer als ik naar mijn bureaublad kijk :*)

Stefan