[XP]Foutmelding "Kan bestand niet vinden" bij openen bestand

Pagina: 1
Acties:

• The Quizmaster
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 16:45
Wat is er aan de hand?

Als ik op een foto dubbelklik om hem te openen, start ie standaard Paint Shop Pro 9 op, is ermee geassocieerd, om die foto te openen. Als PSP dan geladen is, geeft Windows de foutmelding dat die foto niet gevonden kan worden. Vervolgens gebeurt er dus niets.

Als ik op die foto rechtermuisklik --> openen met en dan PSP selecteer, werkt het wel gewoon. Vanuit PSP via het menu Openen iets ophalen, werkt ook gewoon.. Alleen dus niet als ik op die foto dubbelklik.

PSP herinstalleren heeft niet gewerkt, Windows (XP SP2) is helemaal up to date, laptop waar het mee aan de hand is, is gloedjenieuw.

Heeft iemand een idee waar dit door veroorzaakt wordt en, zou het mooist zijn, een oplossing hiervoor?

• The__Virus
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:11
Dit probleem heb ik ook gehad, maar weet de oplossing niet meer. Heb geloof ik een verse install van windows gedaan :P. Is er niets op de JASC-forums te vinden?

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Dit lijkt me als een associatie die kapot is - kijk eens onder 'My Computer' en dan Tools -> Folder options, en dan Filetypes en dan naar het type bestand :)

• The Quizmaster
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-03 16:45
Associatie etc is allemaal prima in orde.