Hoi,
ik stoor me erg aan de banner/skyscraper van The Blackbeard connection.
Deze bevat deze tekst:
Ik erger me aan deze advertentie omdat deze zo flikkert, en de zogenaamde artefacts erop. Vreselijk.
Ik gebruik geen adblocker (geen FF!!!!), maar als deze advertentie nog lang blijft staan ga ik toch eens kijken of ik iets kan scripten (zodat ik niks zie, maar de banner wel wordt geladen, dus GoT toch inkomsten krijgt...)
Kan er niets aan deze banner worden gedaan?
ik stoor me erg aan de banner/skyscraper van The Blackbeard connection.
Deze bevat deze tekst:
En dan in het groot een logo van Zoeken..Zoek de verborgen schat van Black Beard!
Wij belonen de winnaar met €50.000,-
Ik erger me aan deze advertentie omdat deze zo flikkert, en de zogenaamde artefacts erop. Vreselijk.
Ik gebruik geen adblocker (geen FF!!!!), maar als deze advertentie nog lang blijft staan ga ik toch eens kijken of ik iets kan scripten (zodat ik niks zie, maar de banner wel wordt geladen, dus GoT toch inkomsten krijgt...)
Kan er niets aan deze banner worden gedaan?
offtopic:
Ik zelf heb geen last van epilepsie o.i.d., maar deze banner lijkt me niet prettig voor mensen die daar wél last van hebben.
Ik zelf heb geen last van epilepsie o.i.d., maar deze banner lijkt me niet prettig voor mensen die daar wél last van hebben.
[ Voor 2% gewijzigd door Alex) op 03-10-2005 20:01 . Reden: Toegevoegd dat het om een skyscraper gaat... ]
We are shaping the future