Toon posts:

Punkbuster laat games en PC crashen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Soms als ik op punkbuster servers ga kan ik wel spelen, maar dan trilt het beeld een beetje en ineens loopt de computer vast. Het beeld staat dan ineens stil en ik kan niks meer doen. :( Als ik op niet-pb servers zit dan heb ik het probleem niet :/ Wie weet wat het is en hoe ik dit op kan lossen?

BVD _/-\o_

Peter

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 01-12 20:56
Je zal toch echt meer informatie moeten geven, want hier kunnen we totaal niets mee ;)
Wat voor systeem heb je? Wat voor Windows draai je? Welke drivers gebruik je? En bij welke spellen treedt dit probleem op? Is je PB up-to-date? Heb je al eens op de offcieele fora gekeken voor een oplossing? etc. etc. :)

• Mafkees
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wat voor voeding heb je? Misschien heeft het te maken met het feit dat als je op een PB server zit, PB je systeem op cheats gaat scannen waardoor die teveel stroom vreet :? Beetje ver gezocht, maar je weet maar nooit...

• Maniakje
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01-11 10:36
Gebruik je toevallig een (hele) oude versie van de NVidia Detonator drivers? Een tijd geleden (weet niet meer welke versie) zat daar namelijk een fout in waardoor je pc of spel crashte zodra Punkbuster in actie kwam.

The sentence below is true.
The sentence above is false.