Toon posts:

[Creative NX Ultra] webcam schokt

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ongeveer 2 weken geleden heb ik de Creative NX Ultra aangeschaft.Ik draai de webcam onder Windows XP en in een USB2.0 poort. Als ik kijk via de software dan loopt het beelt gewoon vloeiend met 30fps/s. Start ik echter op msn de webcam op, dan schokt deze heftig en blijft vaak zomaar 5s hangen. Ik heb de firewall uitgezet om te kijken of hij misschien (gedeeltelijk) geblokt werd. Dit had echter geen resultaat. Met NetLimiter heb ik gekeken naar de hoeveelheid upload hij in beslag neemt als ik in één gesprek de webcam aan heb: tussen de 25 en 35kb/s. Mijn max ligt volgens speedtest.nl rond de 60 (wanadoo basic). Ik heb gewoon de software van de bijgeleverde CD geinstalleerd.

Is er wat aan het schokken te doen of hoort dit zo?

• Polycom
  • Registratie: Augustus 2004
  • Nu online

Polycom

Poes van goud

Het kan ook aan de verbinding liggen van de andere persoon. Aangezien je zelf aangeeft dat hij het zonder msn gewoon super goed doet, zal het wel aan je verbinding/msn liggen.

Enige wat ik kan bedenken is even opnieuw msn (7.0) erop te zetten. :)

Verwijderd

Topicstarter
PuDy schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:59:
Het kan ook aan de verbinding liggen van de andere persoon. Aangezien je zelf aangeeft dat hij het zonder msn gewoon super goed doet, zal het wel aan je verbinding/msn liggen.

Enige wat ik kan bedenken is even opnieuw msn (7.0) erop te zetten. :)
Aan de snelheid van de andere zal het niet liggen, want die beschikt over een lijn van de TU Eindhoven. MSN opnieuw installeren heb ik nog niet gedaan inderdaad. Ik heb op het moment 7.5 en ik zal eens wat gaan experimenteren met opniew installeren etc.