Toon posts:

SP 2 en mijn router werken niet samen

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hey iedereen
ik heb een dringende vraag:
Ik heb pas (voor de 1e keer) Windows opnieuw geïnstaleerd
Voorheen was dit Home Edition en nu heb ik dit gedaan naar Proff.
Alles is goed gegaan maar toen ik SP 2 wilde instaleren (wat gewoon lukte) en mijn computer opnieuw opstart , gaat hij gewoon telkens opnieuw opstarten :S
Maar als ik mijn router.. (USB Adapter) uit mijn computer doe heb ik dit probleem niet !
En als ik hem er wel in heb staan start hij telkens opnieuw op ! (zonder oponhoud)

Nu heb ik gewoon GEEN SP en doet mijn internet het uitstekend!
Behalve dat de computer geen videokaart kan vinden!
Als ik op internet ga en gewoon op en neer scroll gaat dat heel langzaam!
Kunnen jullie me helpen om SP 2 én mijn ROUTER samen te kunnen laten draaien en dat hij mijn videokaart gewoon vind :)
zo snel mogelijk hulp a.u.b
bedankt

• Reptile209
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 16:52

Reptile209

- gers -

* Heb je in je windows-install ook de drivers van je moederbord (nvidea bijvoorbeeld) correct geinstalleerd?
* Wat gebeurt er als je je PC laat opstarten en -dan- pas de router er in prikt?
Het lijkt er op dat de driver die nu voor je router gebruikt wordt, niet lekker wil werken met SP2. Check eens of er een SP2-release van de driver is (welk merk router hebben we het eigenlijk over?). Met je mobo-drivers er bij zijn waarschijnlijk ook je videokaart-problemen opgelost.

offtopic:
Dat het dringend is zal best, maar mensen helpen je niet sneller of minder snel als dat in je titel staat. ":S" is geen smiley hier... En niet al je zinnen in het tweede deel hoeven op een ! + een enter te eindigen. Punten werken ook (beter...) en de forumsoftware zorgt wel voor de regelterugloop.

Zo scherp als een voetbal!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb denk ik de drivers niet geïnstaleerd ik heb de videokaart Ati RAdeon 9600 SE
als ik dat doe ( mijn pc opstart en dan de router erin) valt hij gewoon uit als ik dat gedaan heb
heb de router: Netgear Ma111

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:26:
Ik heb denk ik de drivers niet geïnstaleerd ik heb de videokaart Ati RAdeon 9600 SE
als ik dat doe ( mijn pc opstart en dan de router erin) valt hij gewoon uit als ik dat gedaan heb
heb de router: Netgear Ma111
Edit als ik naar hardware ga en dan mijn videokaart aanklik komt er dit:
De stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geïnstalleerd. (Code 28)

Klik op Stuurprogramma opnieuw installeren om de stuurprogramma's voor dit apparaat opnieuw te installeren.

En waar kan ik updates voor mijn router vinden dat hij beter met SP 2 werkt?

• TRAXION
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-02 23:46
Eerst nieuwe drivers downloaden voor je usb modem (vermoed dat je het daarover hebt)

Daarna sp2 installeren en dan de nieuwste driver erop zetten voor je modem.

Daarnaast kan je de nieuwste drivers voor je videokaart downloaden van www.ati.com..
Daarnaast is het ook verstandig om je moederbord drivers te installeren.

Hiervoor wijs ik je naar de handleiding van je moederbord.
zo snel mogelijk hulp a.u.b
bedankt
Dit komt ook niet echt vriendelijk over :(

[ Voor 13% gewijzigd door TRAXION op 03-10-2005 18:51 ]

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:18

Khaine

Python liefhebber

De drivers voor je raden zijn te vinden op de site van ATI (als je catalyst gebruikt), en anders op de site van de fabrikant van de kaart (aopen , asus .. etc.).

De nieuwste firmware / drivers van je router zouden te vinden moeten zijn op de site van de producent (in jouw geval NetGear), en anders zoeken met google.

Heb je wel eerst de drivers geinstalleerd van je router, en em daarna pas aangesloten (als het een USB-apparaat is, is dat de std-procedure). Verder denk ik dat je er met de FAQ's die hier op GOT staan wel uit moet komen.

Ow en .. probeer niets gehaast topics te openen. Die zijn vaak sneller op slot dan dat ze open waren !

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu nog een probleem mijn audiohardware doet het niet!

• Khaine
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 17:18

Khaine

Python liefhebber

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 19:16:
Heb nu nog een probleem mijn audiohardware doet het niet!
Ik denk niet dat dit helemaal de bedoeling is. Wij zitten strax jouw gehele PC in elkaar te draaien omdat er steeds een item is wat het niet doet.

Als je alle FAQ's die jouw nodig lijken op GOT hebt geprobeerd, en je komt er niet uit , of het is te moeilijk, dan kun je denk ik het beste een bezoekje brengen aan beginnersweb.nl. Op de meeste vragen die jij stelt hebben zij wel antwoord.

Tevens wordt er hier altijd van je verwacht dat je eerst even zelf onderzoek doet. Dus zoek es op bij je drivers of er misschien conflicten zijn, kijk of je alles hebt aangesloten. Probeer met verschillende geluidskaarten te testen etc. etc. etc.

Kortom , ga op onderzoek uit !
En suc6 :)

Is this question retorical? No? Then what is the point of retorical questions?

Verwijderd

Topicstarter
Hey heb overal al een beetje gezocht en mijn videokaart en geluidskaart doen het :)
Maar nu heb ik nog andere problemen !
*Op de meest onverwachtste moment start mijn pc overnieuw op!
* Als mijn PC opgestart is duurt het eerst nog 2 minuten voordat mijn internet het doet! Normaal was dat nooit!
* Ik kan SP 2 én mijn router niet tegelijk draaiende krijgen :(

Wat kan ik HIER aan doen?

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 15:34

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

Sorry, maar dit topic gaat op slot.
Reden: er is geen enkele inbreng van de topicstarter en mede met zijn ondertitel 'snel antwoord aub' krijg ik de indruk dat hij denkt dat wij zijn persoonlijke helpdesk zijn.
(which we're not)

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.