Logitech G15 Gaming Keyboard

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

• gianada
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 17-05-2007
Ik heb er geen topic over kunnen vinden en er moet er toch zeker een over gemaakt worden want het ziet er een zalige keyboard uit.

Dit is em dan;
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/8716/5eerste6mc.jpg

Het LCD schermpje;
"View game stats. Use the GamePanel™ LCD to view game stats, create new macros, and keep track of important system information without leaving the game. The LCD panel closes completely for transport and storage."
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/5494/75sg.jpg

dit kan stats weergeven van de game die je aan het spelen bent;
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/1241/16ay.jpg

en is overigens helemaal inklapbaar voor transport ofzo;
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/7427/26ab.jpg

Verlichting;
"Play in the dark. Illuminated characters are easily visible in both bright- and low-light conditions, with three levels of backlighting for late-night gaming sessions."
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/220/30kh1.jpg

Programmeer bare keys;
"Create and save macros with a press of a button. 18 fully programmable “G Keys” have three shift states each, for 54 possible custom macros per game"
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/2695/44dw.jpg

lekker flat;
Afbeeldingslocatie: http://img374.imageshack.us/img374/392/62sh.jpg

Verder nog;
"Eliminate cable hassles! Intelligently route mouse, headset, or other cables using convenient channels under the keyboard.
Record custom key sequences. Make on-the-fly additions to your key programming set with Macro Record button.
Watch and listen. Convenient media keys for easy management of audio and video playback."

Ziet er een vet ding uit, wil ik zeker wel eens testen tijdens het gamen. Die programeer bare keys moeten verdomd handig zijn.

gianada

• SilentSimon
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-02 22:53

SilentSimon

Have you been hopped?

Best mooi dingetje :) Hij ziet er iig lekker stevig en stabiel en nog mooi uit ook :)
Alleen die multimedia toetsen mogen ze wel eens een keer niet doen.
Al met al wacht ik eigenlijk op die OLED toetsenbord daar kan deze helaas niet aan tippen :)

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

• gianada
Damn,
sorry dan, maar daar kan ik ook niet veel aan doen, als je mijn exacte titel ingeeft dan bekomt ge geen enkel result bij de search. 8)7

gianada

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
gianada schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:05:
Damn,
sorry dan, maar daar kan ik ook niet veel aan doen, als je mijn exacte titel ingeeft dan bekomt ge geen enkel result bij de search. 8)7
Je moet ook wel de juiste zoektermen gebruiken ;)

[ Voor 17% gewijzigd door Rone op 03-10-2005 18:07 ]

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Verwijderd

1 woord

HEBBE!! :P

• SithWarrior
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 17-01 22:03

SithWarrior

Ik ben uniek, net als iedereen

Nou ik wacht nog wel even een versie of 2 voor ik deze aanschaf :)

You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?

• gianada
r00n schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 18:07:
[...]

Je moet ook wel de juiste zoektermen gebruiken ;)
het kan natuurlijk altijd dat een pipo al een topic aangemaakt had over dit onderwerp maar als titel "een zalig keyboard" had genomen of iets dergelijks ;).

gianada

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zo denk ik er ook over :P
Lijkt me erg gaaf, en vooral ook ontzettend handig. Zon gadget wil ik gewoon hebben :9~ Jammer dat de prijs wel heel erg hoog zal zijn, maar er zullen nu ongetwijfeld meerdere van dit soort bordjes volgen :)

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

hij ziet er wel erg gaaf uit, maar ik vraag me af welke games allemaal het lcd scherm ondersteunen...

als m'n logitech elite keyboard overlijdt, zal dit wel de opvolger worden denkik! :P (of dat oled ding moet dan al uit en betaalbaar zijn ;))

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 18-02 22:22
grappig, maar wat moet dat nou weer kosten?

• Wing_xD
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13:40
Giel schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:21:
grappig, maar wat moet dat nou weer kosten?
pricewatch: Logitech G15 Gaming Keyboard (USB) , zo´n 58 euros :+

• RoD
  • Niet online

RoD

Behoorlijk ja, dat is een héle nette prijs, ik denk dat ik dit speeltje maar ns ga overwegen, voor dat geld laat ik het niet liggen :)
Wel even afwachten wat de gebruikerservaringen zijn.

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 00:40
zeker een leuk toetsenbord voor dat geld :)

Dat LCD scherm is niet verlicht he? Lekker makkelijk dan 's nachts :+

Vraag me af of het LCD display dingen kan weergeven als processor temps, current song in winamp ed (ik game namelijk nauwelijks) zou wel handig zijn :)

• Fuske
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 14:55
addictive schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 23:35:
zeker een leuk toetsenbord voor dat geld :)

Dat LCD scherm is niet verlicht he? Lekker makkelijk dan 's nachts :+

Vraag me af of het LCD display dingen kan weergeven als processor temps, current song in winamp ed (ik game namelijk nauwelijks) zou wel handig zijn :)
Het lcd scherm is wel verlicht.
Adjustable-tilt, backlit LCD display
The GamePanel™ LCD shows you crucial system information during gameplay. bron logitech.com
En er kunnen ook dingen die je als laatste noemde op weergegeven worden. Je kunt zelfs alles zelf in programmeren. Volgende week heb ik hem binne:P

[ Voor 13% gewijzigd door Fuske op 04-10-2005 12:26 ]

Verwijderd

heeft iemand 'm al? Ik vraag me ook wel af welke games het scherm ondersteunen,...lijkt me niet dat alle devs spontaan patches gaan uitbrengen voor 1 tobo....

• ThaHandy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:14

ThaHandy

Discovery Channel

RonnieB82 schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 21:09:
hij ziet er wel erg gaaf uit, maar ik vraag me af welke games allemaal het lcd scherm ondersteunen...
[..]
denk zowat niet 1

de chat mssg meschiien wel maar de heath/ammo status, noway :/

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-02 00:40
tommy schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 12:23:
[...]

Het lcd scherm is wel verlicht.

[...]

En er kunnen ook dingen die je als laatste noemde op weergegeven worden. Je kunt zelfs alles zelf in programmeren. Volgende week heb ik hem binne:P
woh, nice! Dan wacht ik de eerste gebruikers bevindingen af, lijkt me wel een stuk beter dan :)

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

lijp toetsenbordje!
maar ik wil liever (als de prijs meezit) het OLED toetsenbord maar die is nog niet te krijgen. Weet iemand héél toevallig al wanneer die te krijgen is??

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

• RoD
  • Niet online

RoD

bartgrefte schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 17:04:
lijp toetsenbordje!
maar ik wil liever (als de prijs meezit) het OLED toetsenbord maar die is nog niet te krijgen. Weet iemand héél toevallig al wanneer die te krijgen is??
Reken er maar op dat die wel minimaal 4x duurder is, en dat kan ook nog wel even duren.

[ Voor 5% gewijzigd door RoD op 04-10-2005 17:10 ]

• Oscar the Grouch
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 18-02 10:35

Oscar the Grouch

Ex-Admin

Question everything

 I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.