Toon posts:

[XP] Backup van draadloze netwerk verbinding*

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ja klinkt raar... :D

maar ik heb een laptop en ik neem die ook weleens mee naar school en omdat mijn vader de netwerk sleutel niet wilt geven van het thuisnetwerk hier dacht ik, mss kan ik wel een backup van een bestandje maken waar die netwerk sleutel (ge-enctrypt?) instaat en deze weer terug te zetten als ik thuis kom.

Weet iemand welk bestandje ik daarvoor moet hebben?

bvd,
Godless

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-12-2025
je vader zal vast wel een goede reden waarom dat niet mag, maar waarom maak je niet nog een account aan? op je laptop met weet ik het wat voor een OS.

Verwijderd

Topicstarter
Hij staat niet voor niks in wos omdat ik al een hele week zat te kloten met dat wlan op mijn linux laptop :D Nu staat er weer windows op.
Maar als ik 2 acounts aanmaak en ik installeer een progamma, kan ik deze dan op alle 2 de acounts gebruiken? Ja toch? :P

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 16:40 ]

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Natuurlijk, al plaatsen sommige programma's de snelkoppelingen wel eens in het gebruikersprofiel onder c:\Documents and Settings\gebruikersnaam\start menu. Deze kopieeren naar de andere gebruiker, of verplaatsen naar het AllUsers profiel zou je probleem dan op moeten lossen. Dat is trouwens gewoon standaardgedrag van Windows allemaal. Dat had je door het gewoon even te proberen allemaal makkelijk uit kunnen vinden :)

Geef nog even aan wat je allemaal al hebt geprobeerd, gezocht en gevonden. Ook zouden we graag willen weten welk OS je gebruikt, want net als bij Linux zijn er veel verschillende ;) Wifi in XP en wifi in andere versies is nogal een wereld van verschil. Lees tot slot nog even de Windows Operating Systems - FAQ door. Daarin staan veel voorkomende vragen en antwoorden. In Algemene gedragsregels (Netiquette) vind je iets meer over hoe het er hier aan toe gaat. Welkom op GoT :)

[ Voor 4% gewijzigd door sanfranjake op 03-10-2005 18:05 . Reden: gele waas tv :+ ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
google is mijn startpagina maar wist niet zo goed welke zoektermen ik moest gebruiken. :+
En 2 acounts aanmaken had ik serieus niet aan gedacht. :D (hoe stom kun je zijn)

Ik heb nu trouwens win. xp prof. (legaal \0/)
En ik zal die links eens even lezen en de volgende keer niet zo'n n00b vragen stellen. :P