Ik moet voor een klant van ons een ASP script aanpassen. Ik heb zelf geen kennis van ASP. Wel van Java/Jsp en php dus dacht dat het niet zo spannend zou worden.
Nu ben ik aan het debuggen en heb ik het probleem teruggebracht tot het volgende "simpele" formulier.
Als ik vervolgens de volgende code uitvoer in test.asp zie ik niets achter fname:
Ik krijg dus geen enkele variabele te pakken uit mijn POST. Als ik het formulier naar een php file POSt kan ik wel overal bij met $_POST["fname"]
Ik gebruik IIS 5.1 onder Windows XP prof SP2
Nu ben ik aan het debuggen en heb ik het probleem teruggebracht tot het volgende "simpele" formulier.
code:
1
2
3
4
5
6
7
| <form action="test.asp" method="post"> First name: <input type="text" name="fname" value="Donald" /> <br /> Last name: <input type="text" name="lname" value="Duck" /> <br /> <input type="submit" value="Submit" /> </form> |
Als ik vervolgens de volgende code uitvoer in test.asp zie ik niets achter fname:
code:
1
| Response.Write("fname :" & Request.form("fname")) |
Ik krijg dus geen enkele variabele te pakken uit mijn POST. Als ik het formulier naar een php file POSt kan ik wel overal bij met $_POST["fname"]
Ik gebruik IIS 5.1 onder Windows XP prof SP2