Ik heb sinds gister de nieuwste Catalyst drivers geïnstalleerd (had 5.6 zonder ccc), maar Mohaa doet het nou opeens niet meer.
Als ik hem opstart dan wordt het beeld grijs en dan krijg ik een error (gewoon zo'n standaard MS error, wilt u dit verzenden etc..) Bij oudere drivers kwam dat door truform wat blijkbaar niet zo lekker wilde werken met Mohaa. Maar die optie kan ik in C5.9 niet meer terug vinden?
Verder heb ik bijna alle mogelijke manieren van instellingen geprobeerd maar niks mocht helpen. Toen heb ik ATI tray tools eens geïnstalleerd en daar kon ik truform uitzetten, maar nog steeds wilde Mohaa niet opstarten. Als ik C5.6 er weer op zet (na 5.9 netjes verwijderd te hebben) werkt Mohaa weer.
Dus het lijkt mij een driver probleem.
Maar hoe laat ik Mohaa nou werken op C5.9? Aangezien die nieuwe vorm van AA wel erg smakelijk eruit ziet in GTA-SA en BF2
Ik heb een Sapphire X800XL (450/1000) videokaart
Verder heb ik bijna alle mogelijke manieren van instellingen geprobeerd maar niks mocht helpen. Toen heb ik ATI tray tools eens geïnstalleerd en daar kon ik truform uitzetten, maar nog steeds wilde Mohaa niet opstarten. Als ik C5.6 er weer op zet (na 5.9 netjes verwijderd te hebben) werkt Mohaa weer.
Dus het lijkt mij een driver probleem.
Maar hoe laat ik Mohaa nou werken op C5.9? Aangezien die nieuwe vorm van AA wel erg smakelijk eruit ziet in GTA-SA en BF2
Ik heb een Sapphire X800XL (450/1000) videokaart