Hoi robjuh123,
Hier op GoT verwachten we een aantal dingen voor je een topic opent. Zo willen we dat je eerst even wat zoekt (hier in de search of op google), in de handleiding kijkt, op het forum van de maker rondkijkt of in de online hulp van het programma kijkt.
Daarnaast zien we graag dat je zoiets in je topicstart zet, want anders komt iedereen met suggesties aan die jij al geprobeerd hebt, wat niet echt op schiet natuurlijk.
Ook zien we graag een duidelijkere vraagstelling. Wat voor iets moet je maken bijvoorbeeld? Een wezen, een appel, een script? Zo is het dus nogal onduidelijk zoals je ziet. 
Ik pas even je topictitel aan, zorg jij dat je je topicstart verduidelijkt?
TopicReport melden.
Hier op GoT verwachten we een aantal dingen voor je een topic opent. Zo willen we dat je eerst even wat zoekt (hier in de search of op google), in de handleiding kijkt, op het forum van de maker rondkijkt of in de online hulp van het programma kijkt.
Daarnaast zien we graag dat je zoiets in je topicstart zet, want anders komt iedereen met suggesties aan die jij al geprobeerd hebt, wat niet echt op schiet natuurlijk.
Ik pas even je topictitel aan, zorg jij dat je je topicstart verduidelijkt?
Dat mag je vervolgens in een
[ Voor 21% gewijzigd door pasta op 03-10-2005 16:16 ]
Signature
ok
ik wil graag dat als je met mijn spel dat ik maak, als je op een bepaald voorwerp klikt dat je dan een bepaalde hoeveelheid geld of wapen of potion enz krijgt.
ik heb al meerdere dingen geprobeerd google kon ik niks vinden of het was heel onduidelijk. en bij zoek stond ook niks
ik wil graag dat als je met mijn spel dat ik maak, als je op een bepaald voorwerp klikt dat je dan een bepaalde hoeveelheid geld of wapen of potion enz krijgt.
ik heb al meerdere dingen geprobeerd google kon ik niks vinden of het was heel onduidelijk. en bij zoek stond ook niks
Door te Googlen kwam ik bij wat doorklikken op deze pagina uit. Het gaat hier om een treasure chest, maar ik verwacht dat je met wat eigen aanpassingen je bepaalde voorwerp daarvoor kunt vervangen.
Signature
bedankt
ik had nog een vraag.
Hoe kan je de achter grond veranderen van als je het spel opstart?
niet de achtergronden die al er in staan
ik had nog een vraag.
Hoe kan je de achter grond veranderen van als je het spel opstart?
niet de achtergronden die al er in staan
Pagina: 1