Toon posts:

Nieuwe onderdelen

Pagina: 1
Acties:
  • 29 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik hoop dat jullie mij een beetje op weg kunnen helpen met wat vragen.

Heb ik wel een paar nieuwe dingen nodig, nl. een nieuwe processor,moederbord,geheugen EN een videokaart.

Mijn enigste wens is dat ik toch wel de nieuwere games wil kunnen spelen dus BF2 en straks NFS MW, en dat het een AMD moet zijn, EN redelijk betaalbaar .

Ik wil graag een moederbord die voldoende uitbreid mogelijkheden heeft, en de prijs daarvan mag best boven de 100 euro liggen. Dus geheugen tot 4gb etc..

Processor, dacht zelf aan een AMD 3500 met een Zalman koeler.

Geheugen, tjha... De èèn zegt dat 1gb voldoende is, maar de andere zegt weer dat je beter 2gb kunt nemen. Graag jouw mening, plus welk merk ik het beste kan nemen en hoe (2x 512mb of 1x 1gb) oid.

Ik hoop dat iemand mij (ajb) kan helpen....

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Welkom op GoT.
Wanneer je kan neem dan 2*1Gb.
Zit je altijd goed.
Kijk anders eens hier en lees het goed door.
Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed?

Verwijderd

wat voor videokaart en moederbord had je zelf al op het oog?

Verwijderd

Topicstarter
Mijn excuces, ik zal mijn begin post even gaan aanpassen..

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 07:49
Hallo, als je moet kiezen tussen bijvoorbeeld 1x1GB of 2x512MB dan kun je beter 2x512MB kopen en dat dan Dual Channel schakelen (dit ga ik zelf ook doen). Ik zou voor een moederbord gaan met de nForce 4 chipset aangezien dit een (zeer? ;) ) goede chipset is. Het is misschien wel handig als je ons je budget meededeelt, zodat anderen kunnen kijken wat je er bijvoorbeeld voor kan krijgen.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Sp!tF!re schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:01:
Hallo, als je moet kiezen tussen bijvoorbeeld 1x1GB of 2x512MB dan kun je beter 2x512MB kopen en dat dan Dual Channel schakelen (dit ga ik zelf ook doen). Ik zou voor een moederbord gaan met de nForce 4 chipset aangezien dit een (zeer? ;) ) goede chipset is. Het is misschien wel handig als je ons je budget meededeelt, zodat anderen kunnen kijken wat je er bijvoorbeeld voor kan krijgen.
Ik zou niet eens meer 1 GB kopen. Je wilt kunnen gamen op dat ding. BF2 heeft nu al profijt van 2GB RAM. Dan gaan de volgende generaties games dat zeker hebben. 2GB (2x 1GB reepjes) is wat je wilt hebben. nForce4 is idd een puike chipset om een gamesysteem rond te bouwen.

Waar ik overigens wel naar zou kijken is dat Socket939 er uit gefaseerd gaat worden en vervangen wordt door Socket M2. Ik weet niet wanneer dit gepland staat maar mocht je later nog een keer willen upgraden is het misschien verstandig daar wat research naar te doen en dan beslissen of je nu dat systeem gaat maken of pas over een tijdje.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
cybersteef schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 14:06:
[...]

Ik zou niet eens meer 1 GB kopen. Je wilt kunnen gamen op dat ding. BF2 heeft nu al profijt van 2GB RAM. Dan gaan de volgende generaties games dat zeker hebben. 2GB (2x 1GB reepjes) is wat je wilt hebben. nForce4 is idd een puike chipset om een gamesysteem rond te bouwen.

Waar ik overigens wel naar zou kijken is dat Socket939 er uit gefaseerd gaat worden en vervangen wordt door Socket M2. Ik weet niet wanneer dit gepland staat maar mocht je later nog een keer willen upgraden is het misschien verstandig daar wat research naar te doen en dan beslissen of je nu dat systeem gaat maken of pas over een tijdje.
Dat is pas op z'n vroegst halverwege volgend jaar...
Dus om daar op te gaan zitten wachten zou ik niet doen.
Daarnaast is het niet slim om meteen over te gaan op de nieuwste techniek, aangezien je dan de eerste exemplaren krijgt waar misschien nog een foutje inzit die er pas in de tweede batch uitgewerkt wordt..

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 07:44

bonzz.netninja

Niente baffi

en deze eerste lichting totaal onbetaalbaar is.

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.wegmetbigtech.nl

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13-04 10:11

Turkish

zhé germans

Yadayo, welkom op GoT zoals je tijdens het registreren, verwachten wij op GoT een grote mate van zelfwerkzaamheid zie ook De werking van het forum in het kort ;)

Zoals je in Wat moet ik nemen? Is dit systeem goed? had kunnen zien is een topic als dat van jou niet echt de bedoeling. bij gebrek aan eigen inzet gaat deze dus dicht :)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.