Op zoek naar oud PS2/PSX volleybal spel

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Ik heb het weekend beetje doorgebracht met het spelen van wat oude PS2/X spellen, toen ik toevallig een volleybal spel tegen kwam. Dit deed mij meteen herinneren aan een spel dat ik eens heb gehuurt bij de locale videotheek waar ik echt grandioos van genoot. Helaas weet ik dus niet de naam meer en helemaal erg.. op welke PS het was (PS1 of PS2).

Het spel in kwestie was een beetje cartoon-achtige volleybal spel (2 vs 2)met diverse special-moves. De duo's die meespeelde waren oa. 2 voetballers, 2 ninja's en 2 leger-mannen. Via bepaalde knoppen-combo's kon je special moves toveren, die voetballers konden bijvoorbeeld vette omhaal-smashes maken.

Google komt steeds op DoA extreme volleyball en Outlaw volleyball extreme, die laatste heb ik recent gekocht en valt erg tegen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12:22

Cyphax

Moderator LNX
Daar is een mooi verzameltopic voor in het leven geroepen. :)
[rml][ Centraal] Het 'Ik zoek de naam van een spel' topic deel 2[/rml]
zie ook:
Help, ik zoek de titel van een oud spel

[ Voor 21% gewijzigd door Cyphax op 03-10-2005 13:20 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09:55

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Topicstarter
Mijn excuses :X |:(

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

^^ dus :)

Dit topic is gesloten.