I-pod werkt niet meer. HELP!

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ahum er is iets heel vreemds gebeurd met mijn 4eG 20GB I-Pod. Ik wou ff een paar nieuwe albums erop zetten, dus ik start dat "fantastische" programma van een I-Tunes op. Vervolgens zegt I-Tunes of ik hem wil updaten naar de nieuwe versie 5.0.1. Zo gezegd zo gedaan.. Ik start de nieuwe versie I-Tunes op, vraagt dat %#$%^@ programma of ik een proggie wil downloaden om mijn I-Pod op te daten en super uber ownage tweaker OC I-Pod van te maken. Nou zegg.. naja moet dan maar heh, kwil niet achter blijven. huppake proggie installed runnen maarr.. Ik druk op updaten ofzo hij checken krijg ik vervolgens een melding dat ie niet kan updaten.. WTF!! nou ok goed f*ck die update maar. Kga lekker muziek erop zetten! nou weer I-tunes opgestart ik uur bezig met muziek in mapjes stoppen.. ok zet maar over! mja nee hoor krijg ik een gaar mapje met uitroep teken in beeld van me I-Pod. ik proberen te formateren enzo, nee hoor mag niet! ik op Apple site kijken, ja hoor ze kennen het probleem vanhet mapje in beeld. Oplossingen zijn resetten, in disk mode zetten en nog wat dingen. Ik 2 uur lopen kloten, alles geprobeerd wat je maar zou kunnen proberen, geen effect.

dus uiteindelijk maar aangemeld voor reparatie. Krijg ik een doosje van UPS binnen met daarin wat informatie. Ik alles gedaan.. ja en nu?! hoe wie en wat en wanneer komen ze dit ophalen? of moet ik het weg brengen? lekkere duidelijke service van apple.. ligt het nou aan mij of aan apple?

De vraag is nu: kan iemand met een oplossing komen van dit langdraderige verhaal? Is er een manier dat ik hem nog kan maken, of moet ik hem opsturen en hoe moet ik hem dan opsturen haha. Want me I-Pod zit nu lekker still niks te doen in een UPS doos..

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sdomburg
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 03-09-2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankknopers
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 05-08 17:43

frankknopers

Goud is geen geld

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn Linksys router. Je wilt de firmware updaten, zegt ie: Firmware update mislukt. Verder werkt alles nog wel, maar na de eerste reboot kan ie niets meer.

In mijn geval kon ik via webinterface en een Linksys progje de basis firmware terugzetten.

Ik denk dat het voor een iPod moeilijker wordt om de basis firmware terug te zetten. Waarschijnlijk moet je hem gewoon naar apple opsturen (bel of mail ze anders voor het adres, voor het geval je dat niet hebt).

Het lijkt me logisch dat apple dan de goede firmware terug kan zetten.

Goud is geen geld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03:55
heb je niet toevallig je ipod naar os x geformatteerd? (er vanuitgaande dat je windows gebruikte)

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Je hebt je iPod al aangemeld voor reparatie, en je hebt zelfs de doos al ontvangen waarin UPS hem weer komt ophalen.
Dan heb je ook een RMA nummer (per e-mail of telefoon en het zal vast ook wel ergens in de begeleidende brief/etiket staan) ontvangen.
Bel Apple even, ze kunnen je vast meer vertellen over de verdere afhandeling.
Wat er met je iPod is gebeurd is niet relevant meer, je krijgt toch een andere, (zo goed als) nieuwe thuisgestuurd op dezelfde manier als je de doos hebt gekregen :)

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

Dit topic is gesloten.