Toon posts:

PCI videokaart met 2x vga uit

Pagina: 1
Acties:
  • 127 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben al een tijdje op zoek naar een pci videokaart waar ik twee tft's op aan wil sluiten, deze moeten vervolgens een dualview weer kunnen geven. Iemand een tip welk pci videokaartje ik hier het best voor kan pakken (als ze al bestaan?).

Al vast bedankt.

Verwijderd

kijk eens bij Matrox

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

De PCI variant van de FX5200 van nVidia heeft volgens mij 1x DVI en 1x VGA, met behulp van een DVI to VGA convertor kan je er dan 2 monitoren via VGA aansluiten.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

Topicstarter
AtleX schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:19:
De PCI variant van de FX5200 van nVidia heeft volgens mij 1x DVI en 1x VGA, met behulp van een DVI to VGA convertor kan je er dan 2 monitoren via VGA aansluiten.
Nog lang gezogt, niet alle merken hebben dat in die variant, maar je hebt gelijk >:) . De XFX heeft een kaart met de specificaties.

Heel erg bedankt.

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 31-07 23:04

Pubbert

random gestoord

pricewatch: Club3D Radeon 9250 128MB (PCI, DVI), CGA-9258PTVD

Die is nog een stuk goedkoper ook, scheelt 25 euro, en heeft ook 1x DVI en 1x VGA.

Kaartjes zijn in snelheid met elkaarte vergelijken.

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

• nowell
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

nowell

Que Pasa!?

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:15:
Ik ben al een tijdje op zoek naar een pci videokaart waar ik twee tft's op aan wil sluiten, deze moeten vervolgens een dualview weer kunnen geven. Iemand een tip welk pci videokaartje ik hier het best voor kan pakken (als ze al bestaan?).

Al vast bedankt.
Ik heb de 6800GT van XFX... woei! gaat prima >:) (op de kaart issie 2x dvi, maar er worden 2 dvi --> vga coverters bijgeleverd)

[ Voor 10% gewijzigd door nowell op 04-10-2005 11:50 ]

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:58

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

nowell schreef op dinsdag 04 oktober 2005 @ 11:48:
[...]

Ik heb de 6800GT van XFX... woei! gaat prima >:) (op de kaart issie 2x dvi, maar er worden 2 dvi --> vga coverters bijgeleverd)
TS zoekt PCI, je weet wel, dat hele "oude"
Pagina: 1