Toon posts:

Welke ATI met shader model 3.0

Pagina: 1
Acties:
  • 71 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
ik ben al een poos opzoek naar een nieuwe apg videokaart het liefst ATI met shader model 3.0 welke ATI videokaarten hebben dit?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
www.ati.com en kijk welke het hebben.

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Je moet wachten op de volgende generatie ATI kaarten, momenteel heeft geen enkele ATI kaart SM 3.0.

Slotje d'r op denk?

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-07 13:39
ATI heeft inderdaad op dit moment geen kaarten die shader model 3.0 supporten. Trouwens It's easy, 'mkay? pas maar op, want toen ik dat een keer zei bij een topic kreeg ik meteen een modder aan mijn digitale broek. :*)

Emos

Verwijderd

Topicstarter
maare maakt het nu zo veel vershil uit als ik nu een 2.0 koop?

• Emos
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20-07 13:39
Waar je eigenlijk naar moet kijken is welke games op dit moment Shader 3.0 ondersteunen. Volgens mij is dat alleen Far Cry, maar ik kan mij vergissen. Volgens mij is het leuk voor op de langere termijn en is het nu nog niet echt een must have, maar eerder a nice to have. ;-) Om er maar eens ICT termen tegen aan te gooien.

Emos

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 25-03 09:06

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:19:
maare maakt het nu zo veel vershil uit als ik nu een 2.0 koop?
Shader 2.0 kan hetzelfde als shader 3.0 kan, maar is moeilijker te programmeren om hetzelfde te doen...dat schijnt het groote verschil te zijn.

There is no place like ::1

• SjorsVN
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 30-12-2022
Emos schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:18:
ATI heeft inderdaad op dit moment geen kaarten die shader model 3.0 supporten. Trouwens It's easy, 'mkay? pas maar op, want toen ik dat een keer zei bij een topic kreeg ik meteen een modder aan mijn digitale broek. :*)
Zal ik doen, het is trouwens SjorsVN :P

Splinter Cell: CT heeft ook SM3

Verwijderd

Topicstarter
ik zat namelijk te denken deze te kopen:

http://shop.powerline.nl/...roep=VK&art_code=VK109166

ik hoop dat deze een btje goed is

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 11:33 ]

• Gody
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 28-07 10:55
Emos schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:23:[..]Volgens mij is het leuk voor op de langere termijn en is het nu nog niet echt een must have, maar eerder a nice to have. ;-) Om er maar eens ICT termen tegen aan te gooien.
offtopic:
Was het niet MoSCoW Must, Should, Could, Would/Wont. Daar komt geen N van Nice in voor...
[/bijdehandmodus]

Edit:
Verwijderd schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 11:29:ik zat namelijk te denken deze te kopen:[urltje]ik hoop dat deze een btje goed is
Lees wat ervaringen topics door en bekijk wat reviews over hoeveel fps deze videokaart haalt. Dan kun je ook zien in hoeverre de prijs zich verhoudt tot de prestaties.

[ Voor 32% gewijzigd door Gody op 03-10-2005 11:36 ]

• Pollewob
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
* Welkom in V&B : lees dit eerst aub ! *

Ga ajb eerste ven zelf op zoek, dit is vrij eenvoudig zelf te beantwoorden :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.