Sinds de zomer vakantie hebben we Digitale TV van KPN. De Twintuner is aangesloten op de VCR en op de TV. De TV is doorgelinkt naar de Home Cinema Set (HCS) voor het geluid. In deze opstelling ging het opnemen en afspelen in eerste instantie prima. Echter "ineens" bleek het opgenomen beeld te bestaan uit slechts een zwart beeld... wat op mij overkwam als een ontbrekend signaal. Kabels gechecked en zelf de opname functionaliteit van de VCR gechecked door via de gewone kabel (Die nog net niet was afgesloten) de opname functionaliteit te testen. Omdat dit wel werkte zijn we maar terug gegaan naar de Primafoon waar we de Twin Tuner hebben kunnen omruilen.
Thuis de hele bende weer aangesloten en "joepie" het opnemen werkte weer.... totdat na een paar dagen weer het opname beeld op zwart ging. In de tussentijd was er wel een software update geinstalleerd die door KPN automatisch wordt aangeboden. Maar of er een oorzakelijk verband is... ik weet het niet.
Zijn er hier meer gebruikers van digitale TV van KPN die dit probleem hebben? Of zijn er mede tweakers die enig idee hebben wat er aan de hand zou kunnen zijn? Tuurlijk kan ik weer terug naar de Primafoon om dat ding om te ruilen, maar voor mijn gevoel zit ik na x dagen dan weer met hetzelfde probleem.
Thuis de hele bende weer aangesloten en "joepie" het opnemen werkte weer.... totdat na een paar dagen weer het opname beeld op zwart ging. In de tussentijd was er wel een software update geinstalleerd die door KPN automatisch wordt aangeboden. Maar of er een oorzakelijk verband is... ik weet het niet.
Zijn er hier meer gebruikers van digitale TV van KPN die dit probleem hebben? Of zijn er mede tweakers die enig idee hebben wat er aan de hand zou kunnen zijn? Tuurlijk kan ik weer terug naar de Primafoon om dat ding om te ruilen, maar voor mijn gevoel zit ik na x dagen dan weer met hetzelfde probleem.