Toon posts:

nieuwe ati of 7800GT

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
moet ik wachten tot de nieuwe ati (volgens ati site binnen 1 dagje)
of zou ik toch beter de 7800GT nemen

• ShellGhost
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16-12-2021
Wat is de rest van je systeem?
Wat wil je ermee gaan doen?
Heb je zelf al onderzoek gedaan?

• andreict
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12-07 20:15
waarom stel je je vraag 2 keer? wil je sneller antwoord hebben?

nieuwe onderdelen

ik ging voor de ati maar ik ga dit niet ondergronden omdat jij dat ook niet doet

Verwijderd

Topicstarter
ben van plan om nieuw systeem te kopenn (nieuw moederbord en nieuwe processor)
mijn vraag is gewoon of ik moet wachten tot de nieuwe ati's of dat dit niet echt nodig is en direct voor de 7800GT gaan

en waarom mag ik geen nieuwe topic erover starten, hier staat er nog geen topic over die nieuwe ati kaarten (X1800 en X1300)

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 03-10-2005 10:47 ]

• Inflatable
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 04-08 19:05
Je kan wachten om te kijken wat voor nieuws ATI te bieden heeft binnenkort.. Maar dan moet je dus ook wachten tot die kaarten beschikbaar zijn etc, en dat kan nog wel ff duren.. Het ligt er dus aan of ATI's kaarten ook echt beter worden (ook qua prijs etc), en hoelang jij nog kan en/of wil wachten..

Op dit moment is de Nvidia 7800GT de beste koop qua prijs/kwaliteit in het super-highend segment, en hij is makkelijk en snel verkrijgbaar..

Ik zou nog heel ff wachten op ATI eerlijk gezegd voor de zekerheid, maar aan de andere kant doe je met die 7800GT ook echt geen miskoop.. En met een SLI moederbord kan je er bovendien ook nog later een 2e naast prikken indien nodig..

[ Voor 22% gewijzigd door Inflatable op 03-10-2005 10:59 ]

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:33
Mag jezelf bepalen :) Dit is gewoonweg geen topicstart; véééél te simpel en te makkelijk.

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.