Gisteren was het nogal koud en nattige weer en we (mijn vriend en ik) vonden het wel een heerlijk idee om uit te gaan waaien op het strand. Daar was het niet zo nat gelukkig, en hadden we zelfs zon.
De foto's zijn gemaakt met een Sony cyber-shot DSC-P72 3.2 megamixel, en ik moet toegeven dat het licht gisteren zo rond 16.00 uur perfect was.

Zelf vind ik deze best goed gelukt, beetje zonde alleen dat het lijkt dat het een beetje scheef is genomen.

Licht in deze foto vind ik persoonlijk heel mooi, jammer dat de scherpte alleen op het zand achter de schelp ligt en niet op de schelp zelf.

sluitertijd had misschien anders gekund. Water is nu redelijk vaag en bewogen.

Deze is in zwart/wit een stuk strakker dan de orgineel in kleur. (kleur staat op mijn pc thuis en kan ik later nog toevoegen)

Vind persoonlijk het witte vlekje in het zand wat storend

beetje te scheef genomen vind ik zelf.

was zelf erg verbaast over dat hij er zo scherp is uitgekomen. Als ik eerlijk ben is dit een lucky shot.

Misschien net iets te donker

Wolken vind ik op deze persoonlijk te donker.

Deze is eigenlijk gewoon uit een soort kunstzinnige blik gemaakt

Hij lijkt wat vaagjes te zijn, niet geheel scherp
Voor de eerste keer dat ik echt een camera bij mij had om dit soort foto's zo vast te leggen.
De foto's zijn gemaakt met een Sony cyber-shot DSC-P72 3.2 megamixel, en ik moet toegeven dat het licht gisteren zo rond 16.00 uur perfect was.

Zelf vind ik deze best goed gelukt, beetje zonde alleen dat het lijkt dat het een beetje scheef is genomen.

Licht in deze foto vind ik persoonlijk heel mooi, jammer dat de scherpte alleen op het zand achter de schelp ligt en niet op de schelp zelf.

sluitertijd had misschien anders gekund. Water is nu redelijk vaag en bewogen.

Deze is in zwart/wit een stuk strakker dan de orgineel in kleur. (kleur staat op mijn pc thuis en kan ik later nog toevoegen)

Vind persoonlijk het witte vlekje in het zand wat storend

beetje te scheef genomen vind ik zelf.

was zelf erg verbaast over dat hij er zo scherp is uitgekomen. Als ik eerlijk ben is dit een lucky shot.

Misschien net iets te donker

Wolken vind ik op deze persoonlijk te donker.

Deze is eigenlijk gewoon uit een soort kunstzinnige blik gemaakt

Hij lijkt wat vaagjes te zijn, niet geheel scherp
Voor de eerste keer dat ik echt een camera bij mij had om dit soort foto's zo vast te leggen.