Ramon de Jesus schreef op maandag 03 oktober 2005 @ 00:08:
Toch interessant dat Asus nu met een variant komt, dat betekent dus dat het wel bij de computerboer op de hoek komt te liggen. Ik denk overigens niet dat het NU zin heeft om zo'n ding te kopen want nu dat asus nog de enige is dan zal de prijs wel hoog liggen.
Dat was al bekend. Zie ook het
nieuwsbericht van 21 september.
[message=,noline]Quote uit nieuwsbericht "Asus PhysX-kaart op de gevoelige plaat vastgelegd"[/message]
De Asus PhysX zou met kerst in de winkel moeten liggen. Hoeveel deze echter moet gaan kosten is niet bekend.
Dus rond kersttijd zou hij in de shops moeten zijn en de prijs weet nog niemand wat van af.
[Edit]
Ik heb nog wat gevonden.
PCPop has got the scoop again, this time the first screens of AGEIA's PhysX Physics Processor Unit. It's PCI-Express, has 128MB memory and will cost $199. The launch is before Christmas this year and games supported as mentioned in a recent interview will be at least 3 supporting titles.
Ik heb het niet gedubbel checked maar dit komt als het goed is van
Guru3D af. Zie ook
hier
Er is trouwens ook een discussie in een
artikel (Page 3) op Guru3D waarin wordt gesuggereerd dat functies van de PPU best gedaan kunnen worden door de GPU's aangezien die vaak nog processortijd over hebben. Daar wordt trouwens ook gezegd dat de prijs van de PhysX kaarten op 250USD zou liggen.
[
Voor 49% gewijzigd door
Ultraman op 03-10-2005 00:25
]
Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.