Toon posts:

Sequence v foto's in 1 JPG in PDF?

Pagina: 1
Acties:
  • 50 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Apart vraagje, ik kom er niet helemaal uit:

Ik heb me ingeschreven bij http://www.audities.nl en daar kan ik een CV aanmaken die ik dan in pdf-formaat kan sturen naar de producenten die een auditie hebben geplaatst waar ik op wil reageren.
Nu wordt op dat CV de foto geplaatst die ik opstuur, maar ik wil eigenlijk daarin een soort "sequence" van meerdere foto's van mezelf plaatsen. Hoe maak ik zo'n sequence jpg die ook nog "bewegend" blijft als hij in een pdf-file wordt "geplakt" en wordt verstuurd? Dan maak ik toch weer wat meer indruk dan m'n "concullega's" namelijk :P

Alvast bedankt voor jullie hulp,
Gr.

RubyDens.

• Gizz
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 10:18

Gizz

Dunder-Mifflin, Inc.

Dat heet een gif, niet jpeg, en volgens mij werkt dat niet in een PDF.
Maar ik weet dan ook niks van PDF's :P

Het hoort in ieder geval niet hier in fotografie thuis.

Canon EOS 5Dm3 + 5D + 7D + 300D + 1000FN + EF 17-40 4L + EF 35 1.4L + EF 50 1.8 + EF 80-200 2.8L + 550EX

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

JPG beweegd nooit, zoals Gizz al aangeeft. Een bewegend gifje kan je in een PDF document plakken, maar dan laat hij alleen het eerste frame zien. PDF is bedoelt om papieren dukwerk te vervangen (niet helemaal, maar toch) en je kan een bewegend iets niet afdrukken. Daarom is hert onmogelijk om überhaupt bewegende beelden in PDF te zetten.

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• jvhaarst
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21-01 21:54

jvhaarst

Eendracht maakt macht

Het kan wel, kijk hier maar eens:
http://www.fi.muni.cz/~xholecek/animations/

If you don’t have enough time, stop watching TV.

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 12:46

Pelle

🚴‍♂️

Maar met FG heeft dit niks te maken :)

• Pelle
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 01-02 12:46

Pelle

🚴‍♂️

Trouwens, hier op GoT is het de bedoeling om eerst wat moeite te doen voor je iets komt vragen.
En ook eens andere mensen te helpen in plaats van zelf alleen maar met je problemen te komen.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.