Hoi,
Ik heb een MSI Wireless netwerk pci-kaartje, met een Asus WL500g Router.
Ze deden het allebei al een half jaar perfect, tot vandaag.
Toen ik mijn pc aanzette kon ik ineens geen verbinding maken met de router, terwijl hij het netwerk wel vond. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik wou vandaag toch mijn pc gaan formatteren dus dat heb ik maar meteen gedaan. Maar nu doet hij het nog steeds niet! Ik heb alles geprobeerd, nieuwste drivers, bijgeleverde software of die van windows zelf, allebei werkt het niet.
Het ligt niet aan de router, deze doet het wel bij de andere pc's.
Bij ipconfig geeft hij de melding dat het medium ontkoppeld is.
Mijn onboard lan doet het verder wel gewoon.
Mijn netwerk is beveiligd doormiddel van een wep-key, maar ook zonder doet hij het niet.
Ik heb op dit forum vergelijkbare problemen gevonden, maar ik kon er geen oplossing voor vinden..
Ik hoop dat iemand me kan helpen....
Ik heb een MSI Wireless netwerk pci-kaartje, met een Asus WL500g Router.
Ze deden het allebei al een half jaar perfect, tot vandaag.
Toen ik mijn pc aanzette kon ik ineens geen verbinding maken met de router, terwijl hij het netwerk wel vond. Ik wist niet wat er aan de hand was. Ik wou vandaag toch mijn pc gaan formatteren dus dat heb ik maar meteen gedaan. Maar nu doet hij het nog steeds niet! Ik heb alles geprobeerd, nieuwste drivers, bijgeleverde software of die van windows zelf, allebei werkt het niet.
Het ligt niet aan de router, deze doet het wel bij de andere pc's.
Bij ipconfig geeft hij de melding dat het medium ontkoppeld is.
Mijn onboard lan doet het verder wel gewoon.
Mijn netwerk is beveiligd doormiddel van een wep-key, maar ook zonder doet hij het niet.
Ik heb op dit forum vergelijkbare problemen gevonden, maar ik kon er geen oplossing voor vinden..
Ik hoop dat iemand me kan helpen....