Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:03
Mijn collega heeft dit apparaat, maar heeft er problemen mee.

Ik ben even voor hem aan de slag gegaan:

Allereerst heb ik _alles_ geprobeerd op wat ik via google kan vinden, het probleem blijft. Ook de site www.playforsure.com heeft geen uitkomst geboden. (de firmware daar heb ik niet! gebruikt)

Om muziek op de speler te zetten kan je Napster gebruiken (werkt hier niet, kan ook geen losse mp3's behandelen naar het schijnt), Samsung Music Studio, of Windows media player 9 of 10.

- Napster valt dus af, werkt niet.

- Samsung Music Studio lijkt wel te werken, maar dit is het probleem, ik krijg steeds de vermelding "server bezet" nadat een mp3 op de speler is gezet (of 2, 3). Onzeker ben ik nog of dit onder bepaalde voorwaarden gebeurt (bestandsnaam bijv.) , hoe het ook zij, ik moet dan op "opnieuw, annuleren of activeren" drukken, soms werkt dat meteen, vaak moet ik 30 sec. ofzo wachten, aleer ik verder kan gaan. Verschillende versies geprobeerd, handleiding tot op de LETTER gevolgd, geen verschil. Het rare is trouwens dat hij bij het drukken op de knoppen vna het waarschuwingsvenster, het start-menu opent.

- Windows Media PLayer schijnt het bestandstype niet te herkennen?? Ik sla een lijst aan mp3's op als afpseellijst "1", ga naar synchorniseren en hij zegt dat windows mogelijk het bestandsformaat niet herkent.

Ook heb ik geprobeerd verschillende drivers te vinden, helaas weinig succes geboekt.

Ik hoop dus dat iemand mij kan helpen, dit is erg ongelukkig. Ik snap totaal ook de zin niet van deze aparte manier van files installeren.

[ Voor 12% gewijzigd door SkyStreaker op 03-10-2005 13:16 ]

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• Worldwide
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Worldwide

Vinyl

Een veel voorkomende klacht bij deze MP3 speler is dat de harde schijf stuk gaat of niet goed reageert. En dat zou bij jou ook wel eens de oorzaak kunnen zijn. Test in ieder geval de harde schijf even of er fouten of onregelmatigheden op voorkomen.

• SkyStreaker
Mijn collega, Edo, zei dat de HD anders wel 100% vol zat met nummers.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

• SkyStreaker
Kleine update:

Het "kan server niet vinden"-probleem heeft hoogstwaarschijnlijk te maken met het feit dat het programma waarmee je de mp3's invoert op de mp3 speler tegelijk wil bijhouden hoe vol (en icm met windows zelf, vermoed ik) de mp3-speler. Dit kan niet tegelijk, blijkbaar en dan komt dat bericht te voorschijn. Wacht dus even totdat de mp3 volledig gekopieerd staat. wacht 5-10 sec. en druk dan op opnieuw.

(moet er wel gezegd worden, het apparaatje is inmiddels gerepareerd)

[ Voor 11% gewijzigd door SkyStreaker op 19-10-2005 16:58 ]