Asus L3500Tp reageert niet op overstappen op accu

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Mijn Asus L3500Tp (P4 2,4 GHz, WinXP SP2) reageert niet met energiebesparende maatregelen als ik hem van het stroomnet afhaal. Ik heb in de bios gekeken, en daar heb ik de mogelijke besparingen (LCD en CPU) aangezet. Het LCD zie ik een klein beetje minder fel worden als ik de laptop van het stroomnet afhaal, maar de CPU blijft op dezelfde snelheid blazen.
Mijn vorige laptop (Toshiba SP 4600 - P3 800 MHz) reageerde met de processor behoorlijk als ie van het stroomnet afgehaald werd. Een zipje maken koste op accu spanning net iets meer dan 2x zo lang.

Bij m'n Asus laptop zit er totaal geen verschil in de tijd die een handeling nodig heeft op netspanning of accu.

Als ik power4gear installeer, dan loopt de laptop vast als ik het voor het eerst opstart (scherm bevriest en toont een aantal vertikale gekleurde strepen). Als ik de laptop dan opnieuw opstart na een harde reset werkt alles wel zoals het zou moeten.

Kan ik iets doen om de laptop beter met z'n accuspanning overweg te laten gaan, of zal ik het maar moeten accepteren? Google e.d. heb ik geraadpleegd, maar ik kwam niets zinnigs tegen.
Indien er gegevens ontbreken, dan hoor ik het graag en zal ik die proberen te verstrekken.

Hier kon uw advertentie staan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nitroglycerine
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

Nitroglycerine

Autisme: belemmering en kracht

Topicstarter
Iemand enig idee?

Hier kon uw advertentie staan