Toon posts:

[HTML] Directories openen

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig aan een aantal HTML-pagina's die als autorun voor een cd moeten dienen. Nu moet ik op een van die pagina's een paar links leggen naar directories op die cd-rom.

Op een normale website doe je dat gewoon en zorgt de directory browsing er voor dat je gewoon de inhoud van de directory ziet. In dit geval werkt dat natuurlijk niet.

Mijn vraag: hoe zorg je er voor dat je toch de inhoud van directories kan tonen, en liefst van al, je nog gewoon op de files kan klikken om ze uit te voeren ook. Ik zocht zelf al naar een manier om met java-scripts explorer op te roepen met als start-directory, de gekozen directory. Maar daar vond ik niet veel over. Ik ben zelf ook geen javascript-wiz dus daar raak ik er ook niet mee...

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 22-01 23:51

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Met frame.location.href spelen?

Verder HTML en Javascript horen beiden in Webdesign & Graphics, zoals je ook in onze FAQ had kunnen lezen.

PW>>WG

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

• HyperioN
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12-02 13:45
Probeer het eens met een file:/// link, eventueel met een target=_blank. In IE krijg je dan gewoon je echte explorer-view, in Firefox een plain directory list-view. In Windows althans..

[ Voor 10% gewijzigd door HyperioN op 02-10-2005 22:14 ]

• icejuh
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 16-10-2024
Gaat zoiets niet werken ? :

file:///C:\En dan\hier je directory

#hidw

• eXcyle
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02 20:28
Je kan gewoon
HTML:
1
<a href="./mapje/">mapje</a>

Gebruiken om de submap mapje te openen (mapje staat in dit geval in de zelfde map als het HTML document.

[ Voor 13% gewijzigd door eXcyle op 02-10-2005 22:14 ]

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 17:57
Hey

Hoe werkt dit dan als je bv naar een andere pc wilt gaan?

bv

\\pc01\documenten ??

gaat dat dan ook met : file:///

Thnx

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:23

André

Analytics dude

En daarvoor kick je zo'n oud topic? Misschien zelf eerst even proberen om te zien hoe dat moet.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.